نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه اجاره مسکن در شهرهای بزرگ بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است از وزارت راه و شهرسازی خواست تا با تامین مسکن استیجاری ارزان قیمت به داد مستاجران برسد.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ 13 September 2023

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: علیرضا پاک فطرت در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 22 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، گفت: متاسفانه اجاره مسکن نسبت به سال قبل در شهرهای بزرگ بیش از 50 درصد افزایش پیدا کرده و قشر کارمند، کارگر و بازنشسته توان پرداخت این مبالغ اجاره را ندارند. اکثر موجرین برای ودیعه مسکن تقاضای پول های کلان می کنند. جناب وزیر به هر نحوی می توانید به مستاجرین در تامین مسکن استیجاری ارزان قیمت کمک کنید.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در تذکر به سازمان سنجش، ادامه داد: تعداد زیادی از جوانان کنکوری معترض هستند که تاثیر معدل به این صورت در رتبه بندی بی عدالتی و غیرکارشناسی است. انتظار داریم شورای عالی انقلاب فرهنگی به اعتراض این جوانان که آینده سازان کشور هستند توجه کند.

وی تصریح کرد: چرا صدا و سیما، شورای عالی انقلاب فرهنگی را در میز گردی دعوت نمی کند تا به دانش آموزان کنکوری پاسخ دهد، ای کاش اگر می خواستید تاثیر معدل را در کنکور ببینید از قبل تمام جوانب امر را در نظر می گرفتید./

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار