تابناک هرمزگان- اداره‌کل ثبت احوال استان هرمزگان در بیست و ششمین جشنواره شهیدرجایی استان هرمزگان خوش درخشید.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 11 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  اداره‌کل ثبت احوال استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در مجموعه شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه عمومی، امنیتی و قضایی در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان انتخاب شد. ابراهیم هویدا مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان نیز به این منظور از سوی استاندار هرمزگان مورد تجلیل قرار گرفته و لوح تقدیر و تندیس بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان را دریافت کرد.
در متن لوح تقدیر ابراهیم هویدا مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان آمده است:
جناب آقای هویدا مدیر کل محترم ثبت احوال
با سلام و احترام، تلاش‌های ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترمتان در خدمت‌رسانی و اجرای مسئولیت‌ها و وظایف اداری موجب شده است در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۱ از طرف ستاد جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه عمومی، امنیتی و قضایی انتخاب گردید. این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن دستگاه تبریک می‌گویم و از همت و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکارانتان که موجب ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم عزیز و پیشرفت استان هرمزگان گردیده است تشکر و قدردانی می‌نمایم.
امیدوارم با استمرار تلاش و فعالیت ویژه در سال مهار تورم، رشد تولید، با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی موجبات ارتقای کارآمدی دولت مردمی، رضایتمندی مردم، تحقق عدالت و پیشرفت هرمزگان را فراهم آورید.
مهدی دوستی - استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی هرمزگان

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار