نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پیاده روی اربعین اتحاد و همبستگی مسلمانان را به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ 10 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله دری امروز در دیدار با روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: توجه ویژه به برنامه های فرهنگی و مذهبی جامعه باید یکی از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی باشد و انتظار می رود این نهاد مقدس با همکاری دیگر دستگاهای فرهنگی اقدامات ارزنده ای در استان انجام دهند.

وی گفت:افزود: پیاده روی اربعین حسینی (ع) یک کار بزرگ فرهنگی بود که باید نقاط ضعف و قوت این آیین در سال جاری مشخص شده و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت آن برای سال‌های آینده در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه اراک افزود: با توجه به اینکه در ایام پایانی ماه صفر قرار داریم سازمان تبلیغات با برنامه ریزی های دقیق به دنبال برگزاری مناسبت مذهبی ویژه این ایام باشد تا مردم بتوانند به خوبی از این فرصت باقیمانده بهره مند شوند.
آیت الله دری با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی استان مرکزی اقدامات بسیار خوبی در حوزه بانوان، شبکه سازی اقشار تاثیر گذار و جوانان داشته گفت: حضور بانوان در برنامه های مذهبی و فرهنگی بسیار اهمیت دارد و می تواند در بسیاری از مسائل اجتماعی بازوی توانمند تبلیغات اسلامی باشد.

امام جمعه اراک گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی مبلغین و روحانیون حضور بیشتر در مدارس را در دستور کار خود قرار داده و برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو تلاش کنند تا افراد اصلح و کارآمد برای خدمت در جامعه وارد مجلس شورای اسلامی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار