سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۲۵۵ اماکن ورزشی در استان اردبیل وجود دارد که ۱۵ مورد به دلیل فرسودگی و تعمیرات تعطیل شده اند.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 31 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر ورودی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: استان اردبیل در بخش ماده ۲۷ جزو استان‌های برتر کشور است.

وی از فعالیت ۵۳ هیأت ورزشی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مجوز ۱۰۳ سازمان مردم نهاد صادر شده که از این تعداد ۸۸ سمن فعال هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل دارای ۲۲۵ اماکن ورزشی در ۱۲ شهرستان استان است که از این تعداد ۷۴ مکان به صورت مزایده‌ای واگذار شده و ۴۲ مکان به صورت استعلام و حاکمیتی، ۴۳ مکان به صورت حاکمیتی و ۱۳ مکان ورزشی نیز از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده است.

ورودی از تعطیلی ۱۵ مکان ورزشی به علت فرسودگی و تعمیرات تعطیل خبر داد و بیان کرد: برای بهسازی این اماکن به بیش از ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار ورزشی نیاز داریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به محدودیت اعتبارات تزریقی از فصل پنج به هیئت‌های ورزشی خبر داد و گفت: در آستانه مسابقات آسیایی ما در رشته‌های مختلف امکان حضور ورزشکاران و مدال‌آوران را داریم که ضرورت دارد با شناسایی و آماده‌سازی این ورزشکاران در رویداد پیش رو بتوانیم موفق عمل کنیم.

ورودی از تخصیص صد درصد اعتبارات مصوب دور اول سفر به ارزش ۵۰ میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: طرح آمایش تعمیرات و تجهیزات ورزش استان آماده شده و ما ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا این تعمیرات و تجهیزات را انجام دهیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: ۳۱ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان اردبیل وجود دارد که برای تکمیل آن‌ها به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
منبع/مهر

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار