دبیر علمی کنگره ملی تاریخ دانان ایران گفت: ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران با موضوع «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی، از صنایع دستی دیروز تا کارخانه های امروز» در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ 28 August 2023

به گزارش تابناک قزوین، امیرحسین حاتمی اظهار کرد: ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران با موضوع «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی، از صنایع دستی دیروز تا کارخانه‌های امروز» در روز‌های هشتم و نهم شهریورماه توسط انجمن ایرانی تاریخ با همکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کنگره ملی، ۳٠ مقاله علمی طی دو روز ارائه خواهد شد. این مقالات از میان ۱۱۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه کنگره توسط کمیته علمی انتخاب شده اند که در قالب شش پنل تخصصی در دانشگاه بین المللی امام (ره) به صورت شفاهی ارائه می‌شوند.

دبیر علمی کنگره ملی تاریخ دانان ایران تصریح کرد: یکی از پنل‌های تخصصی این کنگره ویژه تاریخ صنعت و صنعتگران قزوین است که در روز هشتم شهریور ماه با مشارکت محققان دانشگاهی و تاریخ پژوهان قزوینی برگزار خواهد شد.

حاتمی درباره رویدادهای جنبی این کنگره علمی گفت: همزمان با این کنگره مراسم نکوداشت استادان قزوینی پیشکسوت تاریخ، مرحوم آقایان دکتر احسان اشراقی و دکتر ناصر تکمیل همایون در روز نهم شهریور همزمان با گرامیداشت روز قزوین برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: کارگاه روش های نوین تدریس ویژه دبیران تاریخ آموزش و پرورش استان قزوین از دیگر برنامه های جانبی پیش بینی شده در این کنگره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار