مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: 66 تن محصولات لبنی به خارج از کشور صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایش100 درصدی داشته‌ است.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ 26 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،دکترمحمدفتاحی گفت: ۶۶ تن محصولات لبنی از ابتدای سال جاری تاکنون با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته‌ است.

وی ادامه داد: ۶۷۵ تن تخم مرغ خوراکی امسال با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی در قالب ۲۷ محموله به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار برابر افزایش یافته‌ است.

فتاحی افزود: ۱۵۷ هزار و ۶۴۹ قطعه آبزیان زینتی از ابتدای سال جاری تاکنون به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ و سه دهم درصد افزایش یافته‌ است.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۱۰۳ تن خوراک و مکمل آبزیان، ۵۲ تن پودر گوشت و ۹۱ تن آلایش مرغی نیز از ابتدای سال جاری تاکنون با نظارت این اداره کل به خارج از کشور صادر شده‌ است.

فتاحی گفت: ۸۸ هزار قطعه پولت تخم گذار نیز امسال با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته‌ است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار