رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهرود گفت: برای توانمندسازی جامعه گردشگری این شهرستان، برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی ویژه اقامتگاه‌ها و راهنمایان گردشگری در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ 26 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، مرتضی نظری، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود اظهار کرد: کارگاه آموزشی میهمان‌نوازی در اقامتگاه بوم‌گردی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: تعریف اقامتگاه بوم‌گردی و انواع آن در جهان، کارکرد بخش‌های مختلف اقامتگاه بوم‌گردی، ضوابط ایجاد و فعالیت و بهره‌برداری از اقامتگاه‌های بوم‌گردی، انواع مهارت‌های موردنیاز کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی، شرح وظایف کارکنان بخش‌های مختلف و ارتباط آن‌ها، آموزش توان‌افزایی کارکنان، مدیریت عملکرد کارکنان از موضوعات این کارگاه آموزشی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهرود ادامه داد: این کارگاه در اقامتگاه بوم‌گردی پروین واقع در روستای قلعه‌نو خرقان شهرستان شاهرود با تدریس اکبر رضویان، کارشناس ارشد گردشگری و احیاگر و مالک مجموعه بوم‌گردی خانه نقلی کاشان برگزار شد.

نظری گفت: هدف از برگزاری این کارگاه مهارت‌آموزی و تخصصی شدن اقامتگاه‌های بوم‌گردی، افزایش کیفیت خدمات‌دهی به گردشگران و جذب بیشتر گردشگران در اقامتگاه‌های بوم‌گردی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای توانمندسازی جامعه گردشگری شهرستان شاهرود، برنامه‌ریزی ۱۰ کارگاه آموزشی ویژه اقامتگاه‌ها و راهنمایان گردشگری در دستور کار اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان قرار دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار