مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۵ درصد زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد و سایر شهرهای استان تامین شده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ 23 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، حسینعلی مقصودی صبح امروز در نشست خبری تیم عمرانی دولت در چهارمحال و بختیاری، گفت: ۷۵ درصد زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد و سایر شهر‌های استان تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در مرحله اول بیش از سه هزار واحد مسکونی در محله ۳۴ ساخته شد، همچنین سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در محله ۴۰ زیرسازی شده است.

وی ادامه داد: ساخت مسکن در محله‌های ۴۱، ۳۳ و ۴۲ در شُرف شروع به کار و تعیین قیمت است و متقاضیان باید مرحله دوم واریز وجه را انجام دهند تا ساخت مسکن پیش رود.

مقصودی بیان کرد: در واگذاری شهرک منظریه به شهرداری باید مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان پول یا زمین به شهرداری واگذار شود که با مطالبه زمین تجاری، در حال حاضر ۹ هزار مترمربع زمین تجاری در حال تفکیک به واحد‌های کوچک برای واگذاری است.

وی تصریح کرد: در شهرستان‌های لردگان، فلارد، خانمیرزا به دلیل نبود زمین در محدوده مصوب ساخت مسکن ملی به تاخیر افتاد که در حال حاضر در شهرستان خانمیرزا ۱۸۶ هکتار زمین ملی خارج از محدوده برای ساخت مصوب شده است.

مقصودی اضافه کرد: در فلارد نیز ۳۶ هکتار زمین الحاق شد و منتظر مصوبه شورای شهرسازی است، در لردگان نیز چند قطعه زمین ۲۸، ۸ و ۱۰ هکتاری مصوب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، گفت: مشکل کمربندی سامان به پل زمانخان، آزادسازی اراضی است که در سال جاری ۱۰ میلیارد تومان تملک شد و توانستیم برای حاشیه زاینده‌رود ماده ۲۳ را بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: برای مسکن‌های سه فرزندی در عید غدیر ۱۱۰ واحد مسکونی قرعه‌کشی شد و واگذاری و ثبت‌نام به صورت نامحدود در حال انجام است و ۶۰ هکتار زمین در شمال منظریه برای این طرح در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار