رئیس پژوهشگاه ابن‌سینای جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه این پژوهشگاه در درمان ناباروری از مراکز شاخص کشور است، گفت: توان علمی و تخصص پزشکان ایرانی در دنیا زبانزد است و ایران به مرحله‌ای رسیده که میزبان بیماران سایر کشورها است.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ 22 August 2023

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا صادقی، رئیس پژوهشگاه ابن‌سینای جهاد دانشگاهی کشور ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: پژوهشگاه ابن‌سینا در حوزه درمان ناباروری از مراکز شاخص کشور است.

وی اضافه کرد: پژوهشگاه ابن‌سینای جهاد دانشگاهی یکی از مراکز معتمد وزارت بهداشت برای تربیت نیرو‌های انسانی است.

رئیس پژوهشگاه ابن‌سینای جهاد دانشگاهی کشور ادامه داد: ما در خصوص تعامل و گسترش روابط و همکاری‌ها با استان در حوزه فعالیت‌های پژوهشگاه ابن‌سینا و درمان ناباروری آمادگی کامل داریم.

صادقی به موفقیت‌های کشور در زمینه درمان ناباروری اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی به مرحله‌ای رسیده که میزبان بیماران سایر کشور‌ها برای درمان است.

وی با بیان اینکه توان علمی و تخصص پزشکان ایرانی در دنیا زبانزد است، اضافه کرد: این مهم در بخش درمان ناباروری، بیش از پیش خود را نشان داده است.

رئیس پژوهشگاه ابن‌سینای جهاد دانشگاهی کشور عنوان کرد: تمام خدمات درمان ناباروری در این مرکز به بیماران ارائه می‌شود و درمان‌های جایگزین از خدمات این مرکز است که درصد زیادی از بیماران نیازمند این خدمات هستند.

صادقی با اشاره به ظرفیت‌های پژوهشگاه ابن‌سینای جهاد دانشگاهی کشور، خاطرنشان کرد: توان بالای تخصصی پزشکان ایرانی، به‌کارگیری پیشرفته‌ترین روش‌های درمان ناباروری، توریسم‌درمانی و ... از ظرفیت‌های این مرکز درمانی است.

انجام اقدامات لازم در حوزه جوانی جمعیت در سمنان

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: مقوله پیری جمعیت یکی از چالش‌های جدی این استان است که باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: اقدامات لازم در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت در استان سمنان در حال انجام است و از گسترش همکاری و اقدامات پژوهشگاه ابن‌سینا در این استان استقبال می‌کنیم.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اقدامات و پیگیری‌ها در زمینه مصوبات سفر دولت در حوزه جهاد دانشگاهی استان سمنان به‌صورت ویژه و مطلوب در حال انجام است.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار