استاندار مرکزی گفت: مدیری که راهبرد پشت میز نشینی را به راهبرد حضور بی‌واسطه و بدون تکلف بین مردم تغییر نداده خائن به دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ 14 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیین بزرگداشت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی امروز با حضور استاندار مرکزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، جمعی از مدیران، فعالین سمن‌ها و تشکل‌های مردمی برگزار شد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این جلسه گفت: نقطه آغازین پیشرفت آرمان خواهی است و اگر امید نباشد اساسا پیشرفتی شکل نمی‌گیرد.

مخلص الائمه اظهار کرد: ناامیدی نسبت به آینده نقطه اصلی رکود و مرگ است و برای طی کردن راه پیشرفت ناگزیر به خوشبینی هستیم.

وی ادامه داد: مردم باید اطمینان حاصل کنند که بی‌وقفه و به درستی برای حل مشکلات حرکت می‌کنیم، مدیری که راهبرد پشت میز نشینی را به راهبرد حضور بی‌واسطه و بدون تکلف بین مردم تغییر نداده خائن به دولت سیزدهم است و خوشبختانه در استان مرکزی اکثر مدیران در حرکت هستند.

استاندار مرکزی گفت: پدیده‌های اجتماعی دارای لایه‌ای آشکار و همه پذیر هستند و لایه‌های پنهانی که قابل مشاهده نیستند اما می‌توان این لایه‌ها را تخمین زد و برآورد و تحلیل کرد لذا نقش سمن‌ها و تشکل‌های مردمی در این بخش بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه بهنام نظری نیز افزود: سمن‌ها به عنوان حلقه واسط بین مردم و حاکمیت نقش خوبی را ایفا کرده‌اند که در استان مرکزی نیز بالغ بر ۵۰۰ سمن در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند و جزو استان‌های شاخص در این حوزه هستیم.

نظری اظهار کرد: ترکیب سمن‌ها با توجه به اینکه مراجع صدور مجوز متعدد هستند ترکیب متفاوتی است که این تکثر مراجع صدور مجوز اگرچه به کمیت سمن‌ها کمک می‌کند اما در کیفیت و ثمر بخشی آنها مؤثر نیست لذا نیازمند هم‌افزایی در این بخش هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار