رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار مسافر شهرداری اراک گفت:تاکسی های ون زرد رنگ با عنوان وانا و با ظرفیت جابجایی ۱۲ نفر به چرخه حمل و نقل عمومی اراک ملحق می شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ 21 June 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،کریم عبدی افزود: واگذاری خودروهای ون که در دستور کار دولت به شهرداری‌ها است، ون دیزل است که ۷۰ درصد یارانه آن از سوی دولت و ۳۰ درصد سهم شهرداری است.
وی یادآورشد: تاکسی های ون زرد رنگ با عنوان وانا و با ظرفیت جابجایی ۱۲ نفر به چرخه حمل و نقل عمومی اراک ملحق می شوند.
وی با اشاره به آغاز مراحل واگذاری و تحویل تاکسی های ون خریداری شده به شهرداری اراک، گفت: از ۷۰ دستگاه تاکسی ون خریداری شده توسط مجموعه مدیریت شهری اراک، ۲۲ دستگاه در مرحله صدور پلاک می باشد و در چند روز اخیر ۶ دستگاه خودور پلاک گذاری و تحویل شهرداری شده و در چند روز آینده ۱۶ دستگاه دیگر نیز تحویل داده می شود.
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک درخصوص نحوه واگذاری این خودروها گفت: مسئولیت نحوه واگذاری تاکسی های ون با شهرداری می باشد و پیشنهاد این است که این ون ها جایگزین تاکسی های ون فرسوده فعال در سطح شهر شوند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۵۹ دستگاه تاکسی ون در شهر اراک فعال هستند وبا عمر کاری بیش از ۱۰ سال فرسوده بشمار می روند.
کریم عبدی ادامه داد : یکی از اولویت های شهرداری اراک برای استفاده از تاکسی های ون جدید به عنوان سرویس مدارس می باشد، همچنین در صورت واگذاری تاکسی ها به بهره بردار یکی از شروط لازم فعال بودن و سرویس دهی ۸ ساعته در طول روز است.
وی تاکید کرد :تا پایان سال جاری، ۷۰ دستگاه ون جدید خریداری شده برای الحاق به چرخه حمل و نقل عمومی اراک، تحویل شهرداری خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار