مردم شهرها و روستاهای دشتی استان بوشهر روز سه شنبه استقبال کم نظیری از ضریح خیمه گاه حضرت ابوالقضل کردند.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 13 October 2015
تابناک بوشهر: امام جمعه خورموج بوشهر درمراسم استقبال از ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل گفت: این حضور حماسی وبی نظیر مردم شهرستان دشتی نشان از عشق وعلاقه ومحبت آنان به اهل بیت وائمه معصومان (ع) دارد.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: مردم استان در بیش از دوسال مدت ساخت این ضریح در بوشهر با هدایا ونذرهای خود و حضور دائمی در کنارسازندگان این ضریح دین داری وولایت مداری وعشق به اهل بیت را به اثبات رساندند.

مصلح ادامه داد: در مراسم استقبال از ضریح خیمه گاه که از روز گذشته درشهرکاکی وشهر بادوله این شهرستان آغاز شد و امروز درروستاها درمسیر این کاروان ضریح مقدس به اوج خود رسید حضوری بی نظیر از مردم پرشور وولایت مدار شهرستان شاهد بودیم .

امام جمعه خورموج بیان کرد: دین داری و اعتقادات و باورهای دینی مردم باعث شده است اسلام وتشیع در طول تاریخ با وجود همه توطئه ها دشمنان زنده و جاودانه بماند وباعث پویایی، وحدت وانسجام مسلمانان در برابرقدرت های استکباری شود.

مراسم استقبال از ضریح مقدس خیمه گاه ابوالفضل درشهرهای کاکی، بادوله و روستاهای حسین زایری، بحیری و محمد آباد برگزارشد.

درمراسم استقبال شهرخورموج از کاروان ضریح حضرت ابوالقضل فرماندار، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، مسئولان، نیروهای نظامی وانتظامی واقشارمختلف مردم از کودکان خردسال تا جوانان ونوجوانان وافراد سالخورده حضوری کم نظیر داشتند.

ساخت ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل از سال 92 تا مهرماه امسال با کمک 35 میلیارد ریالی مردم استان بوشهر در این استان ساخته شد که پس از استقبال و بدرقه مردم شهرهای مختلف این استان برای نصب به کشور عراق انتقال خواهد یافت.

شهرستان دشتی با مرکزیت شهرخورموج 80 هزارنفرجمعیت در80 کیلومتری جنو ب بوشهر واقع است
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار