امام جمعه نی‌ریز گفت: هشت ماه است من اینجا هستم، اختلاف بین شهردار و شورا وجود دارد ، آقای استاندار محترم تشریف بیاورید نی ریز ببینید این مشکل چگونه باید حل شود ، بالاخره باید چه بشود ؟
کد خبر: ۱۱۱۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 17 June 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: با ادامه یافتن اختلافات شهردار و شورای شهر نی ریز و اعتراض مردم از این وضعیت نامناسب برای شهرستان حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان‌نی ریز در خطبه دوم با اعتراض شدید به استاندار فارس خواستار مداخله ایشان جهت پایان دادن به این مشکل بزرگ شهر نی ریز شد.

وی در پایان خطبه دوم نماز جمعه شهر نی ریز اعلام نمود: هشت ماه است من اینجا هستم، اختلاف بین شهردار و شورا وجود دارد و هر وقت مطرح میکنیم فوری مطرح می‌کنند شهردار و شورا را زیر سئوال بردید ،منِ امام جمعه میخواهم مشکل مردم حل شود ، شهردار و شورا با هم مشکل دارند ، باید این مسئله حل شود، هشت ماه است گفته ام و الان هم می‌گویم ، آقای استاندار محترم تشریف بیاورید نی ریز ببینید این مشکل چگونه باید حل شود ، بالاخره باید چه بشود ؟ این مشکل باید حل شود که مردم دغدغه نداشته باشند و این هم خواست مردم است هم خواست ما.

گفتنی است بیش از یک سال گذشته تا کنون اختلاف شدید هیئت رئیسه شورای شهر نی ریز شامل سه نفر از اعضا شورا بر سر عملکرد شهردار نی ریز موجب بروز اختلافاتی عمیق بین طرفین شده به شکلی که حتی حضور اصنافی مدیر دفتر شهری استانداری نیز نتوانست این مشکلات را پایان ببخشد .

این اختلافات و تاثیر آن بر پیگیری مشکلات مردم اما امروز کار را به جایی رسانیده که صدای اعتراض اکثر مسئولین و امام جمعه شهرستان را بلند کرده و امروز این اعتراضات در خطبه های نماز جمعه این شهرستان نمود پیدا کرد.

هر چه هست باید نشست و دید در روزهای آینده استاندار فارس چه تدبیری برای خروج شهر نی ریز از بن بست اختلافات شهردار و شورای شهر خواهد اندیشید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار