توسط شهرداری و شورای شهر از کودکان بی‎سرپرست و بدسرپرست و همچنین کودکان بیمار بیمارستان علیمرادیان نهاوند دلجویی شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 14 October 2015
توسط شهرداری و شورای شهر از کودکان بی‎سرپرست و بدسرپرست و همچنین کودکان بیمار بیمارستان علیمرادیان نهاوند دلجویی شد.

به گزارش فارس؛ به مناسبت روز جهانی کودک، شهردار نهاوند به همراه کارکنان شهرداری و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر از کودکان بی‎سرپرست و بدسرپرست زیر نظر بهزیستی و کودکان بیمار بیمارستان علیمرادیان با اهدای هدایایی دلجویی کردند.

شاهین فرجی با بیان اینکه مشتاق بودیم این کودکان را از نزدیک ببینیم و بتوانیم گامی کوچک در راستای حل مشکلات آنها برداریم، ادامه داد: این کودکان از قشر خاص و آسیب‎پذیر جامعه هستند و باید توجه ویژه‎ای به آنها شود.

شهردار نهاوند تاکید کرد: هدف کلی زندگی، کمک به همنوعان است به همین دلیل انسان باید در هر زمان جلب رضای الهی را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

وی در ادامه توفیق دستگیری از نیازمندان و حتی حضور در این مراکز را از عنایات خداوند برشمرد و با بیان اینکه این کمک باید به شکرانه دست توانا و گرفتن دست ناتوان باشد، تصریح کرد: اعتقاد داریم نشاندن لبخند بر روی لبان نیازمندان رضایت الهی را در پی خواهد داشت.

شهردار نهاوند در ادامه از زحمات شبانه‎روزی مددکاران بهزیستی و مربیان این مراکز تقدیر کرد و گفت: مدیریت شهری نیز وظیفه خود می‎داند با حمایت از این مراکز فضای مناسب توانمندسازی، تقویت خلاقیت همراه با حفظ نشاط کودکان را فراهم کند.

وی افزود: شهرداری با مشکلات زیادی که از گذشته بر جای مانده دست به گریبان است اما این شهروندان کوچک شهر را تنها نخواهد گذاشت و در حد توان تلاش خواهد کرد در شاد کردن دل آنها سهیم شود.

فرجی از شهروندان نهاوندی خواست به مراکز شناسایی شده توسط بهزیستی و کمیته امداد این شهرستان کمک کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار