رئیس هیات بدمینتون استان قم از تیم‌داری این هیات در لیگ دسته دو کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 08 May 2023

به گزارش تابناک قم، علی فرجی در گفت‌وگویی طی سخنانی اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش بانوان از ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به میزبانی استان قم در سطح مطلوبی برگزار شد و تیم‌ها و ورزشکاران مستعد و باکیفیتی در این رقابت‌ها حضور یافتند.

رئیس هیات بدمینتون استان قم تصریح کرد: یکی از اهداف ما از برگزاری این مسابقات بحث افزایش آمادگی بدنی ورزشکاران قمی بود، اما اتفاق خوشایند دیگری که در این رقابت‌ها رقم خورد، قضاوت خوب و عملکرد فوق‌العاده داوران هیات بدمینتون بود. در این مسابقات ۱۶ داور قضاوت کردند که ۱۴‌ نفر از آن‌ها قمی بودند.

وی افزود: درحال حاضر هیات بدمینتون ۳ داور بانو در سطح درجه یک دارد، باتوجه به این ظرفیت امسال هر ۳ داورمان در کلینیک داوری شرکت خواهند کرد تا آماده قضاوت در آوردگاه‌های بین‌المللی باشند.

فرجی خاطرنشان کرد: همچنین در مسابقات بخش آقایان که خردادماه برگزار می‌شود، پرهام فراهانی و مهدی کنعانی از استان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: تیم المپیاد استعداد‌های برتر هیات بدمینتون در ۲ بخش آقایان و بانوان که از چند نوجوان دختر و پسر قمی تشکیل شده امسال در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حاضر می‌شود.

رئیس هیات بدمینتون استان قم تاکید کرد: از چند ماه پیش برای این ۲ تیم برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده‌ و هدف‌گذاری کرده‌ایم. به‌دنبال این هستیم تا تیم آقایان و بانوان‌مان را پله به پله بالا بیاوریم و ۴ سال دیگر شاهد حضورشان در لیگ‌برتر باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار