معاون استاندار مرکزی با اشاره به نقش مدارس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: هر توطئه‌ای علیه ملت ایران محکوم به شکست است.
کد خبر: ۱۱۰۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 03 May 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهنام نظری در همایش بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در سالن سلمان ساوجی شهرستان ساوه با تاکید بر مقام علمی شهید مرتضی مطهری افزود: تالیفات و آثار استاد شهید مرتضی مطهری باید در مراکز علمی و آموزشی تدریس شود و تفکر و ویژگی‌های اخلاقی آن معلم شهید به خوبی در بین آینده سازان این جامعه نهادینه شود.
وی با اشاره به فرارسیدن روز عقیدتی سپاه عنوان کرد: تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی اتفاق مبارکی است که در نظام اسلامی رقم خورد و این روز را که مصادف با روز معلم است، گرامی میداریم.
معاون استاندار مرکزی در رابطه با کارکرد‌های سپاه پاسداران گفت: این سازمان از اولین روز‌های پیروزی انقلاب در بین نیرو‌های نظامی شکل گرفت و امروز رفتار نیرو‌های نظامی و انتظامی در مواجهه با دشمن مصداق اشدا علی الکفار و در بین دوستان نیز مصداق رحماء بینهم است.
نظری با اشاره به ناکامی‌های دشمن در مقابل نظام اسلامی بیان کرد: دشمن در مبارزه با نظام اسلامی در هر صحنه ایی شکست خورد و سربازان دفاع از میهن، شاگردان تربیت شده معلمانی هستند که در مدارس فرهنگ ایثار و شهادت را آموخته‌اند. دشمنان در جنگ نظامی شکست خوردند و هر توطئه‌ای علیه این ملت محکوم به شکست است.
وی در ادامه معلمان را سربازان جهاد تبیین دانست و افزود: معلمان به عنوان سربازان جهاد تبیین در مدارس باید با آگاهی اجازه ندهند دشمنان و رسانه‌ها با دروغ پراکنی و وارونه جلوه دادن واقعیت ها، نسل جوان انقلاب را تسخیر کند امروزه جنگ ترکیبی و شناختی دشمن ذهن جوانان و نوجوانان را درگیر کرده است.
در پایان مراسم از معلمان نمونه و مربیان نمونه سپاه شهرستان ساوه قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار