رئیس کمیته امداد فریدونکنار گفت: در سال ۱۴۰۱ به ۱۷۳ نفر از مددجویان و نیازمندان شهرستان فریدونکنار مبلغ دو میلیارد و پانصد و دو میلیون تومان وام قرض الحسنه با اقساط 36 تا 60 ماه از صندوق امداد ولایت اداره فریدونکنار پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 13 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم سیدی اظهار داشت : در سال ۱۴۰۱ به ۱۷۳ نفر از مددجویان و نیازمندان شهرستان فریدونکنار مبلغ دو میلیارد و پانصد و دو میلیون تومان وام قرض الحسنه با اقساط 36 تا 60 ماه از صندوق امداد ولایت اداره فریدونکنار پرداخت شد.

وی افزود: وامها در زمینه های اشتغال، درمان ، تعمیر و ودیعه مسکن ، تحصیل ، تهیه لوازم منزل ، کمک به خرید جهیزیه ، پرداخت بدهی و ... پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد فریدونکنار گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از سال 95 با مدیریت کمیته امداد امام خمینی ره و تحت نظارت بانک ملی تاسیس شده است و دفاتر آن در ادارات کمیته امداد واقع است.

سیدی اشاره کرد: یکی از روشهای توسعه منابع تسهیلات قرض الحسنه در کمیته امداد کمک بلاعوض به صندوق در قالب قرض ماندگار است که با هم افزایی سه براری از سوی مرکز میتوان منابع پایدار ایجاد واز محل برگشت اقساط نیز به صورت شناور تسهیلات پرداخت نمود.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ خیرین گرانقدر ۲۷۵ میلیون تومان کمک بلاعوض در قالب قرض ماندگار به صندوق امداد ولایت فریدونکنار انجام داده اند و درسال ۱۴۰۲ نیز مقرر است تا با همت خیرین مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان از محل قرض ماندگار تخصیص یابد.

خاطر نشان می شود: ۱۳۲۹ خانوار در بخش فریدونکنار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار