معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: سال 94 در همدان به نام "میر‌سیّد‌ علی همدانی " نامگذاری خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ 06 March 2015

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: سال 94 در همدان به نام  "میر‌سیّد‌ علی همدانی " نامگذاری خواهد شد.

به گزارش فارس ؛ محمد‌ ابراهیم الهی ‌تبار در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 11 جلسه کار گروه اجتماعی و فرهنگی استان برگزار شد و برنامه‌ها و مصوبات، پیشنهاد‌ ها و چالش ‌ها را در این جلسات مورد بحث و بررسی قرار دادیم و سازمان‌ های مرتبط باید گزارشی ارائه دهند تا در شورای توسعه استان مطرح شود.

وی با اشاره به نزدیکی آغاز سال نو گفت: امیدواریم با تمهیدات هر یک از سازمان‌ ها فضای با نشاط و فرهنگی خوبی را در ایام نوروز و استقبال از مهمانان نوروز داشته باشیم.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه نوروز یکی از اعیاد بزرگ و باستانی ماست که هم سنت ملی و هم سنت دینی در آن نهفته است، اظهار کرد: باید در این ایام به هر طریقی که می ‌توانیم برای همه اقشار و حتی کسانی که توانایی مالی ضعیفی دارند شادی و نشاط ایجاد کنیم و همه سازمان‌ ها نیز برای تحقق این مهم باید وارد کار شوند.

وی با بیان اینکه سال 94 در استان با نام می ر‌سید‌ علی همدانی نامگذاری خواهد شد تصریح کرد: استان همدان شخصیت ‌های برجسته تاریخی و فرهنگی فراوانی دارد که از آن جمله می ر‌سید‌ علی همدانی است و همه باید برای معرفی این شخصیت اثر‌گذار تلاش کنیم.

وی به برگزاری کنگره سید‌ جمال ‌الدین اسد‌آبادی اشاره کرد و گفت: چهاردهم اسفند ماه نیز کنگره سید‌ جمال‌الدین اسد‌آبادی با حضور وزیر ارشاد در اسد‌آباد برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در خصوص دستور جلسه در مورد سلامت سالمندان نیز ابراز داشت: ساختار سند سلامت سالمندان در طرح پنج سال سوم موجود است و پرداختن به این موضوع نیز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه فعالیت ‌هایی که قرار است در حوزه سالمندان انجام شود هزینه‌ های بالایی ندارد، گفت: در حوزه اجتماعی، ظرفیت بسیار قوی و بالایی در زمینه سالمندان وجود دارد که به راحتی می‌توان از ظرفیت ‌های خالی استفاده کرد.

الهی ‌تبار با تاکید بر ایجاد منزلت سالمندان خاطرنشان کرد: در بحث منزلتی کار‌های بسیاری می‌توان انجام داد به خصوص فرهنگ ‌سازی در تکریم سالمندان باید مد نظر باشد که این موضوع در گذشته بسیار اهمیت داشت.

وی با بیان اینکه تکریم از سالمندان تکریم همه خوبی‌ها و ارزش ‌هاست، گفت: باید با تمام توان تلاش کنیم کارهای شایسته و در خور این قشر را انجام دهیم که برای انجام این کار‌ها همه بخش‌ها باید ورود کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار