رئیس هیأت اجرایی:انتخابات هفتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان بوشهر در نهایت سلامت و با استقبال خوب مهندسان برگزار گردید. در این دوره از انتخابات از میان ۴۶۰۰ نفر از مهندسان واجد شرایط رأی دادن، بیش از ۳۰ درصد در انتخابات شرکت نمودند.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲ 08 October 2015
تابناک بوشهر: مهندس کریم حسین آبادی، رئیس هیأت اجرایی هفتمین دوره هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر گفت: انتخابات هفتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان بوشهر در نهایت سلامت و با استقبال خوب مهندسان ارجمند در تاریخ ۹۴/۷/۱۶ برگزار گردید. در این دوره از انتخابات از میان ۴۶۰۰ نفر از مهندسان واجد شرایط رأی دادن، بیش از ۳۰ درصد در انتخابات شرکت نمودند.

اعضای منتخب این دوره از انتخابات افرادی شایسته و توانمند هستند و امیدواریم با توجه به تغییرات بعمل آمده و رسالت مهندسی صنعت ساختمان شاهد اصلاحات و تغییرات سازمان نظام مهندسی استان بوشهر در جهت بهبود ساخت و سازها و ارائه خدمات مهندسی بهتر باشیم.

در پایان برگزاری انتخابات از کاندیداهای محترمی که احساس مسؤولیت نموده و در انتخابات شرکت نموده اند، از مهندسان عزیز که با احساس مسؤولیت رأی داده اند، از پرسنل اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، مجموعه پرسنل نظام مهندسی استان، حراست اداره کل راه و شهرسازی، فرمانداری محترم بوشهر و پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی بوشهر که در برگزاری هر چه بهتر این انتخابات تلاش نموده اند سپاسگزاری می نمایم. همچنین به طور ویژه مراتب قدردانی و سپاس خود را از دستگاه نظارت استان که در تمامی مراحل با هیأت اجرایی همکاری داشته و نیز مجموعه هیأت اجرایی اصلی، هیأت اجرایی فرعی و کارمندان محترم هیأت اجرایی انتخابات اعلام می دارم.

به گزارش تابناک بوشهربه نقل از پایگاه نظام مهندسی ساختمان، مهندس کریم حسین آبادی،رئیس هیأت اجرایی هفتمین دوره هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر پس از شمارش آرا، نتایج اولیه آن را به شرح زیر اعلام نمود:
 
لیست نتایج کلی آراء  
 بیشترین آراء در رشته های مختلف: 

شهرسازی
کد کاندیدا نام و نام خانوادگی جمع آراء
۲۰۲      مهندس احمد زارعی    ۷۵۹
 
 
مکانیک
کد کاندیدا نام و نام خانوادگی جمع آراء
۴۰۵ مهندس سید مرتضی غریب زاده ۵۱۰
 
 
معماری
کد کاندیدا نام و نام خانوادگی جمع آراء
۱۰۷ مهندس احمد نصیری ۴۸۳
 
 
برق
کد کاندیدا نام و نام خانوادگی جمع آراء
۵۰۱ مهندس آرش پوربهی ۴۸۷
 
 
عمران
کد کاندیدا نام و نام خانوادگی جمع آراء
۳۳۵ دکتر محمد رضا ماهینی         ۵۷۹
۳۲۳ مهندس غلامرضا سیه بازی ۴۷۳
۳۳۴ مهندس علیرضا لیراوی         ۴۴۹
۳۳۱ مهندس علی کرم پور دشتی ۳۸۵
۳۲۴ مهندس داریوش صحرانورد         ۳۸۳



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محدرضا قادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
ولی در بوشهر مشکلات زیادی بود 2:30 در شهرستانها سیستم قطع بود که خیلیا نموندند رای بدن بعد از وصل شدن اسامی برق و مکانیک جابه جا بود انصرافی ها اسامیشون تو سیستم بود و اینکه پایان رای گیری مجدد سامانه آمارگیری قطع شد و بعداز نیم ساعت نتایج اعلام شد که همه اعضاء رو به شک فرو برده
شریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
آقای قادری ما هم با نظر شما موافق هستیم و خواستار صیانت از آراء اعضا میباشیم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
دقیقا نظرات جناب قادری را تایید میکنم.
در شهرستان مثل برازجان که افراد از شبانکاره و پشت کوه مراجعهدمیکردند بعلت تاخیر در شروع بازگشتند. چون امکان منتظر ماندن نداشتند.
دوم اینکه گزینه های برق و مكانيك جا بجا بودن
سوم قطع کلی سیستم در ساعت آخر که امکان هك شدن سیستم. در حال بارگذاری را افزایش میدهد.
امیدوارم مسوولین با صیانت کامل از آرا اقدام به رفع شبهات نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار