درمانگاه مهر شفای همدان با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید
کد خبر: ۱۰۷۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ 27 October 2022

درمانگاه مهر شفای همدان با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

 

به گزارش تابناک همدان، رئیس سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه  این مجتمع یکصدمین مجتمع درمانگاهی کشور است که امروز در همدان افتتاح شد؛ گفت:این مجتمع‌ها به منظور ارائه خدمات ارزان وبا تعرفه پایین به مردم به ویژه بسیجیان افتتاح میشود.

عیسی مالمیربابیان اینکه در  سه سال آینده این تعداد مجتمع‌ها به ۵۰۰ مجتمع خواهد رسید افزود: برای احداث این مجتمع که درسه طبقه ودر دوهزار متر مربع زیر بنا در فاز نخست شامل خدمات دندانپزشکی واورژانس است ۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که بیش از این هزینه شده است.
مجتمع درمانگاهی مهر شفا در فاز‌های بعدی خدماتی مانندداروخانه/ سرم تراپی /آزمایشگاه /رادیو لوژی /فیزیو تراپی وسونوگرافی نیز خواهد داشت.
 
وی با این توضیح که امروز صدمین درمانگاه با زیر بنای ۲ هزار و ۲۰۰ در همدان افتتاح شد گفت: همچنین درمانگاه شهرستان اسدآباد نیز در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید. رئیس سازمان بسیج کشور افزود: امروز نیز درمانگاه مهر شفا همدان با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که این اعتبار با کمک خیرین، نهاد‌های همسو و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها تامین شده است.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در کبودرآهنگ و بهار نیز درمانگاهی در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد مطرح کرد: هم اکنون صد پروژه دیگر در حال ساخت و احداث است.
 
وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال آینده در ۹ ناحیه این درمانگاه افتتاح خواهد شد عنوان کرد: ۱۴۷ هزار خانوار در حوزه بیمه خدمات دریافت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار