مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان مکلف به اجرای قانون حذف مجری برای ساختمان های زیر ۴ طبقه تا ۸۰۰ متر است.
کد خبر: ۱۰۷۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 18 October 2022

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان مکلف به اجرای قانون حذف مجری برای ساختمان های زیر ۴ طبقه تا ۸۰۰ متر است.

به گزارش تابناک همدان،  ایوب اسدالهی با بیان این مطلب اظهار داشت: در تاریخ ۱۰ مرداد ماه در استانداری جلسه هیات ۴ نفره تشکیل و تصمیم در راستای حذف مجری برای ساختمان های زیر ۴ طبقه تا ۸۰۰ متر گرفته و صورتجلسه شد.

وی ادامه داد: در تاریخ ۱۰ شهریور ماه موضوع حذف مجری قطعی و به سازمان نظام مهندسی برای اجرا ابلاغ شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به برگزاری جلسه با دادستان همدان در جهت حذف مجری و پیگیری‌های صورت گرفته، عنوان کرد: متاسفانه طی یک ماه که از ابلاغ این موضوع می گذرد تاکنون اقدامی انجام نگرفته و همین امر باعث ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح استان شده است.

اسدالهی در پایان اظهار کرد: این موضوع توسط هیات ۴ نفره ابلاغ شده و سازمان نظام مهندسی مکلف به اجرای آن است تا بیشتر از این شاهد تبعات منفی آن نباشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
سلام :لطفا بیاین در یک برنامه تلویزیونی یا رسانه توضیح بدین با این قانون چطور میخواین جلوی ساخت و سازهای غیر قانونی رو بگیرین؟اصلا فکر کردین که با این تصمیم چندین مهندس پایه ۳مجری کار نمیرسه بهشون....چطور با ۴نفر جلسه برگزار کردین..... چرا وزارت مسکن و شهرسازی در این مورد تصمیم گیری کرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار