مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام:
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام، گفت: از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ مهرماه از فعالیت های ۵۰ کانون این استان در مناطق شهری و روستایی بازدید می شود.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 11 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور در این خصوص اظهار کرد: این برنامه ها با هدف دیدار چهره به چهره با مدیران و اعضای کانون های مساجد، تقدیر از تلاش ها و فعالیت های کانون ها، تلاش در جهت توسعه و تجهیز کانون ها و رفع نیازهای آنها، شناسایی و تشویق و ترغیب فعالان فرهنگی دینی و قرآنی در این کانون ها، انجام خواهد گرفت.

وی افزود: این برنامه بیشتر با بازدید از کانون های مناطق محروم و روستایی استان اجرا خواهد شد و تلاش می شود تا پایان سال نیز این بازدید ها ادامه یابد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام گفت: به همین مناسبت نیز فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری و دینی نیز در سطح کانون های مساجد استان پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به  صحبت های رهبر انقلاب در خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیانات رهبری را چراغ راه فعالیت بچه های مساجد دانست و تصریح کرد: امروز همه وظیفه داریم تا جوانان و نوجوانانمان را با بصیرت دینی و انقلابی آشنا نموده و آنان را برای حفظ دستاورد های این انقلاب تربیت نماییم.

حجت الاسلام چراغی پور خاطرنشان کرد: امروز دشمنان این انقلاب با هربه های مختلف درصدد تغییر باور ها و عقاید جوانان ما هستند که ما وظیفه داریم بصیرت دینی و انقلابی در این قشر را تقویت کنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار