امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه مطالبه گری رسانه‌ها و مردم سبب بازگشت جشنواره فیلم به همدان شد، گفت: جشنواره تئاتر امسال بین المللی ترین جشنواره بود.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 08 October 2015
امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه مطالبه گری رسانه‌ها و مردم سبب بازگشت جشنواره فیلم به همدان شد، گفت: جشنواره تئاتر امسال بین المللی ترین جشنواره بود.

به گزارش تسنیم؛، محمد‌ابراهیم الهی‌تبار در حاشیه برگزاری بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در جمع خبرنگاران در ستاد اطلاع رسانی جشنواره اظهار داشت: جشنواره امسال از لحاظ کیفی و کمی بهتر از جشنواره بیست‌و‌یکم برگزار شد و این دوره بین المللی ترین جشنواره در دوره‌های اخیر بود.

وی با بیان اینکه آثار خوبی به جشنواره تئاتر ارسال شد و استان نیز با ارسال چندین اثر حضور پر‌رنگی در جشنواره داشت و مردم نیز استقبال خوبی داشتند، ضمن اینکه نمایش ها در تمام شهرستانها برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: اکثر سالن‌ها با کمبود ظرفیت مواجه شد که نیازمند افزایش سالنها هستیم، و شاید استقبال بیشتری را که امسال در جشنواره تئاتر داشتیم متأثر از برگزاری جشنواره فیلم‌های نوجوان بود.

الهی تبار افزود: یکی از مزیت‌های این جشنواره اداره دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر توسط استان بود که موقعیتی برای بروز توانایی‌های استان در برگزاری از لحاظ کیفی و کمی ایجاد شد.

وی در مورد جشنواره فیلم نوجوان گفت: با مهلت کمی که برای برگزاری جشنواره داشتیم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فارابی و سازمان سینمایی کشور برگزاری خوب این جشنواره غیر قابل باور بود که به خوبی انجام گرفت و برگزاری شایسته دو جشنواره فیلم نوجوان و تئاتر نشان از سرمایه‌های معنوی و زیرساخت‌های خوب در این استان دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: رسانه‌ها نقش بسزایی در تمام توفیقات استان و در عرصه‌های مختلف داشتند و باید گفت از مجموعه عوامل اثرگذار در آمدن جشنواره به استان رسانه‌ها بودند که با مطالبه‌گری و تلاش در انتقال جشنواره نقش بسزایی را ایفا کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار