معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: استقبال شهروندان از برنامه های فرهنگی و جشنواره های برگزار شده در استان مسئولان را به ادامه راه دلگرم کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 08 October 2015
 معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: استقبال شهروندان از برنامه های فرهنگی و جشنواره های برگزار شده در استان مسئولان را به ادامه راه دلگرم کرد.

به گزارش ایرنا؛محمد ابراهیم الهی تبار با حضور در کمیته اطلاع رسانی جشنواره تئاتر در جمع خبرنگاران افزود: تئاتر امسال به دلیل وجود آثار بین المللی مختلف و اجراهای خوب و استقبال گسترده مردمی متفاوت تر از سالهای قبل بود.

وی اظهار کرد: حضور پر شور و استقبال گرم مردمی از جشنواره تئاتر به علت وجود زمینه ای بود که جشنواره فیلم در استان مهیا کرد.

وی با بیان اینکه گروههای مختلف هنری در شهرستان ها نیز حضور گرمی داشتند افزود: جشنواره تئاتر بین المللی ترین و در عین حال مردمی ترین جشنواره امسال همدان بود.

وی اضافه کرد: دبیرخانه امسال این جشنواره توسط نیروهای همدانی اداره شد و این فرصت مناسبی برای اثبات توانمندی های نیروهای استان بود.

وی با بیان اینکه این توانایی در جشنواره فیلم نیز به خوبی اثبات شد افزود: از زمان اعلام میزبانی قطعی همدان از جشنواره فیلم تا زمان برگزای آن تنها 20 روز فرصت بود اما در این مدت زمان کوتاه با بکارگیری ظرفیتهای استان زمینه های برگزاری این جشنواره فراهم شد و نحوه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی موجب تقدیر بنیاد سینمای فارابی کشور از این میزبانی شد.

** نقش رسانه ها در موفقیت جشنواره ها انکار ناپذیر است
الهی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات رسانه های استان در بازتاب اخبار این دو جشنواره بیان کرد: بارها گفته ام در تمام توفیقاتی که استان داشته بویژه غعالیت های فرهنگی هنری، رسانه ها بسیار نقش آفرین بوده اند.

وی ادامه داد: یکی از مجموعه عوامل اثر گذار در آمدن جشنواره فیلم به همدان رسانه های استان بودند که با مطالبه گری و حمایت موجب توجه به این استان شدند.

وی افزود: رسانه های استان در راستای انجام هر ماموریتی و در مسیر توسعه اجتماعی و اقتصادی همواره همراه مسئولان استان بوده اند.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نهم تا 14 مهر ماه در همدان در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار