فرماندار و نماینده مجلس پیگیر مطالبات مردم باشند
شهرستان رامسر بعنوان مرکز کنوانسیون تالاب ها در جهان با طبیعت بکر و سواحل زیبا و پتانسیل‌ها و ظرفیت های منحصر بفرد خواستگاه اصلی گردشگران بوده که بعنوان عروس شهرهای ایران و شهر نمونه گردشگری نام دارد
کد خبر: ۱۰۶۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ 07 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، بدون تردید شهرستان رامسر یکی از زیباترین شهرهای کشور است و این پتانسیل را دارد که با پذیرایی از گردشگران خارجی در بخش ارزآوری مفید باشد.

بر اساس این گزارش ، متاسفانه این شهر زیبا در حد لازم مورد توجه مدیران استانی نبوده است.

نماینده مجلس و فرماندار با جدیت پیگیر احداث دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران در رامسر باشند

در برابر مطالبات مردمی مسئولین پیگیر و پاسخگو باشند

مظلومیت رامسر در عدم تخصیص اعتبارات و منابع واقعی بوده است

دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران ظرفیت بزرگی جهت ارتقای سطح علمی و پزشکی منطقه بوده که بعنوان یک مطالبه اصلی در دستور کار مسئولین امر قرار گرفت.

طی کردن مسافت طولانی غرب تا شرق استان و عدم وجود خدمات مناسب در حوزه بهداشتی و درمانی از چالش های این حوزه بوده که نیاز به احداث دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران احساس شد.

این مطالبه به حق زمانی رنگ واقعیت به خود گرفت که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مصاحبه با صدا و سیما در رامسر به احداث این دانشکده در شهرستان رامسر اشاره کرد و پس از آن مسئولین پیگیر روند مراحل اداری آن شدند.

شهرستان رامسر بعنوان مرکز کنوانسیون تالاب ها در جهان با طبیعت بکر و سواحل زیبا و پتانسیل‌ها و ظرفیت های منحصر بفرد خواستگاه اصلی گردشگران بوده که بعنوان عروس شهرهای ایران و شهر نمونه گردشگری نام دارد.

سال ۱۴۰۱ در شهرستان رامسر بعنوان شهر رویدادها نام گرفته و در سال های گذشته به همت نماینده مجلس و فرماندار وقت و دیگر مسئولین شاهد بهره برداری از باند جدید فرودگاه، احداث پردیس بین الملل خودگردان، گازرسانی و آبرسانی به صعب العبور ترین روستاها، احداث بخش دالخانی، تجهیز بیمارستان امام سجاد، مجتمع امین کتالم، مسکن مهر، دانشکده فنی و حرفه ای ملاصدرا و ... بودیم که با مطالبه گری بحق در تخصیص اعتبارات و عزم جدی مسئولین محقق گردید.

اما رو به جلو که میرویم باید توسعه با توجه به نیازهای شهرستان به معنای واقعی کلمه رقم بخورد و در این امر خطیر نیازمند اتاق فکر تخصصی در آنالیز نقاط ضعف و قوت رامسر دارد تا با مطالبه گری تخصیص اعتبارات رقم بخورد.

رامسر بعنوان یک شهر نمونه دانشگاهی و با پتانسیلها و ظرفیت های منحصر بفردی که دارد اولین پایگاه استاندارد و مجهز جهت احداث دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران است.

اما در نامه وزیر محترم بهداشت قید شده در شورای گسترش کشور، شهرستان تنکابن بعنوان مرکز اصلی احداث دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران است که سبب انتقادات و واکنش های جدی مردم دلسوز و متدین شهرستان رامسر شده است.

نماینده مجلس و فرماندار اعلام داشتند در انتخاب شهرستان تنکابن بعنوان مرکز احداث دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران هیچ نقشی نداشته و این انتخاب مصوبه شورای گسترش وزارت بهداشت است.

با مطالبه گری مردم عزیزمان انتظار داریم نماینده مجلس و فرماندار شهرستان رامسر درخواست انتقال مکان احداث دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران از تنکابن به رامسر را بعنوان یک موضوع مهم در دستور کار قرار دهند.

گرچه احداث این مرکز در حوزه انتخابیه نماینده مجلس اتفاق افتاده که نشان از پیگیری و مطالبه گری ایشان دارد، اما انتظار میرود از پیگیری ها جهت جابجایی آن به شهرستان رامسر غافل نشویم.

برخی افراد اعلام میکنند بعنوان خبرنگار چرا مطالبه نمیکنید و حقایق را قلم نمیزنید! در پاسخ باید عرض کنم خبرنگار بر اساس قانون و مستندات و حقایق روز جامعه مطالبه گری میکند که بر اساس تحقیقات انجام شده و نامه مکتوب وزیر بهداشت، این اتفاق در شورای گسترش وزارت بهداشت رخ داده و در ادامه آن از نماینده مجلس و فرماندار خواستار جابجایی آن به شهرستان رامسر را داریم.

جهت تحقق این امر نیاز به همت نماینده مجلس و فرماندار و مطالبه گری جدی تا حصول نتیجه مطلوب را داریم.

قطعا کسب رضایت مردم و احقاق حقوق آنان سبب دلگرمی به نظام و دولت و طی کردن مسیر توسعه شهرستان رامسر را در بر خواهد داشت.

یادداشت: جلال کمالی/ خبرنگار 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار