مدیرکل بیمه سلامت ایلام:
مدیرکل بیمه سلامت بیمه استان ایلام تشریح کرد: مطالبات ناشی از ارز ترجیحی داروخانه های خصوصی و دانشگاهی ایلام واریز شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 31 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر نورالدین رحیمی با بیان اینکه مطالبات مراکز دولتی دانشگاهی در فروردین ماه سال‌جاری تسویه شده است، اظهار داشت: بخشی از مطالبات خرداد ماه دانشگاهی که به موقع سند خود را ارسال کرده، نیز پرداخت شده است.

وی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز غیر دولتی دانشگاهی، افزود: در بخش بیمارستان ها مطالبات اردیبهشت‌ماه سال جاری پرداخت و پرداخت مطالبات نسخه الکترونیک داروخانه ها لغایت پایان خردادماه ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام یادآور شد: پرداخت مطالبات سایر موسسات طرف قرارداد شامل پزشکان، پاراکلینیک ها و مراکز دیالیز و …. تا پایان خردادماه و موسساتی که نسخ را بصورت الکترونیک ارسال کرده تا پایان خردادماه سال جاری انجام شده است.

وی بیان داشت: مطالبات در بخش خسارت متفرقه بر اساس اسناد رسیدگی شده لغایت ۱۷ خردادماه ۱۴۰۱ پرداخت شده و در حوزه پزشک خانواده، ۸۰ درصد علی الحساب، فروردین لغایت خرداد ماه ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

رحیمی تصریح کرد: در طرح نظام ارجاع صندوق بیمه همگانی و سایر اقشار نیز در فروردین ۸۰ درصد علی الحساب لغایت خرداد ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

وی گفت: کلیه مطالبات ناشی از ارز ترجیحی داروخانه های خصوصی و دانشگاهی استان ایلام در تیرماه به حساب آنها واریز گردیده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار