با تلاش شبانه روزی و در کمتر از یکماه؛
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد از وارد مدار شدن چاه شماره 22 اسدآباد با صرف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 14 July 2022

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد از وارد مدار شدن چاه شماره 22 اسدآباد با صرف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی آبفای اسدآباد، علی اکبر رحمانی با اشاره به کاهش بارندگی ها، افت منابع آبی زیرزمینی و بروز خشکسالی برای دومین سال متوالی و لزوم حفر یک حلقه چاه به منظور جبران بخشی از این بحران گفت: بر همین اساس حفر چاه شماره 22 شهر اسدآباد در بیست و ششم خرداد ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این چاه پس از 25 روز با تلاش پرسنل آبفای شهرستان و پیگیری و مساعدت فرماندار و نماینده محترم شهرستان در بیست و دوم تیر ماه سال جاری وارد مدار بهره برداری شد، اذعان داشت: خوشبختانه این پروژه با آبدهی 30 لیتر بر ثانیه و صرف 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار وارد مدار شد.

 

رحمانی در ادامه با تاکید بر اینکه عبور از بحران کم آبی علاوه بر تلاش شرکت آب و فاضلاب نیازمند همکاری مشترکین در مدیریت مصرف آب است، عنوان کرد: حفر این چاه تنها مرهمی بر شرایط موجود می باشد و اسدآباد هنوز هم به منظور تامین آب با مشکل مواجه است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به کمبود بارش ها و افت منابع آبی مدیریت فشار در ساعاتی از شب باز هم در دستور کار شرکت آب و فاضلاب خواهد بود،گفت: با توجه به تنش آبی حادث در اکثر استانهای کشور، رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکین می تواند بخشی از مشکلات موجود را مرتفع نماید.

وی بار دیگر بر ضرورت مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب از سوی مشترکین تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار