مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
تابناک-مسوؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: وحدت و همدلی همه مسوولان استانی و ملی، سپاه و بسیج، نیروهای مسلح و جهادگران طلبه در كمک رسانی به زلزله زدگان غرب استان ستودنی است.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ 09 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی افزود: وحدت، همدلی، پرهیز از تفرقه، مدیریت کارها و روحیه جهادی فوق العاده در گرمای بالای ۴۰ درجه طلبه ها در کنار سایر گروه های جهادی به صورت شبانه روزی در مناطق زلزله زده را شاهد بودیم.
وی بیان داشت: بعد از زلزله بامداد شنبه یازدهم تیرماه در غرب هرمزگان و در روستای سایه خوش افزون بر ۳۸۰خانوار و روستاهای اطراف آن آسیب دیدند که در همان ساعت اولیه استاندار هرمزگان، فرماندهان جهادی سپاه همچون سردار عظمایی، سردار مارانی و سردار سالاری‌ و گروه های جهادی پای کار آمدند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: همچنین در همان روزهای نخست وقوع زلزله تهیه و توزیع غذای گرم توسط موکب امام حسین (ع) شهرستان بندرلنگه، ماشین آلات سنگین و مدیریت آنان ها توسط مجموعه سپاه برای آواربرداری و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی توسط طلبه ها و علمای شیعه بویژه طلبه های بسیجی مدرسه آل بیت بندرلنگه همه و همه صحنه های بسیار زیبایی را خلق کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی ابرازداشت: نیروهای نظامی و انتظامی هم در عین حال ایجاد امنیت و حراست از اموال مردم زلزله زده، خود آن عزیزان هم با کارهای جهادی و آواربرداری را به با مدیریت جهادی به نمایش گذاشتند.
وی ادامه‌داد: در کمترین فرصت ممکن و از روز سوم پس از زلزله کانکس ها آماده شد و امروز افزون بر ۴۰۰ کانکس در روستاهای زلزله زده از جمله سایه خوش بندرلنگه برپا شده و مردم اسکان موقت شان انجام شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی گف: برق زلزله زدگان در همان روز نخست وصل شد و مساله آب آن ها هم حل شد و شرایطی که می توانست یک بحران و آلام و درد مردم آن هم در هوای گرم تابستان شود، باعث شادی و خوشحالی مردم و ایجاد وحدت بیشتر و باعث خرسندی مردم و مسوولان در کنار هم شد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: شاید به جرات می توان گفت که حضور و مدیریت این اتفاقی که در سایه خوش و روستاهای غرب استان هرمزگان بود، می تواند یک مدیریت جدید و یک الگویی جدید برای برنامه های آینده در حوادثی همچون زلزله و سیل باشد.
وی در پایان از همه دست اندرکاران از جمله استاندار هرمزگان و همه مسوولان و مدیران کل استان، فرماندهان نیروی های مسلح، فرمانده انتظامی استان و یگان ویژه و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بویژه سردار تنگسیری بسیجی محبوب کشورمان با تمام وجود قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار