استاندار همدان:
استاندار همدان گفت: هشت شهرستان تابعه این استان در وضعیت آبی و ۲ شهرستان تویسرکان و فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ 11 June 2022
به گزارش تابناک همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت:  دولت سیزدهم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود از جمله تلاش کادر بهداشت و درمان و واکسیناسیون جامعه هدف دغدغه و نگرانی مردم در زمینه ابتلا به کرونا را رفع کرد.

وی افزود: با تلاش کادر سلامت و همکاری سایر نهادها، آمار مبتلایان به کرونا روز به روز رو کاهش یافته و در روز‌های متوالی، مرگ و میر روزانه کرونا در کشور به صفر رسیده است.

قاسمی فرزاد بیان کرد:  تلاش مسئولان برای مهار کرونا در اوراق زرین تاریخ کشور ثبت می‌شود. با تیزبینی و دقت نظر رییس جمهور و تلاش سایر نهاد‌ها از جمله وزارت بهداشت توانستیم بر این ویروس غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه آیینی با هدف تجلیل از همه افراد موثر در مقابله با بیماری کرونا از جمله نیرو‌های داوطلب برگزار خواهد شد، گفت: همه بدانند نظام و حاکمیت قدردان خدمات آن‌ها هستند.


به گفته استاندار همدان،  با توجه به فروکش کردن بیماری از این پس جلسات ستاد کرونا ماهانه برگزار می‌شود، اما در مواقعی می‌توان نشست‌های اضطراری برگزار کرد برای نمونه با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی باید از تدابیر لازم برای این روز پیش‌بینی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار