مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: تولید گل و گیاه در واحد‌های گلخانه‌ای علاوه بر مزیت نسبی و ایجاد اشتغال راهکاری برای استفاده‌ی بهینه از منابع موجود است.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 02 June 2022
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان  تولید گل و گیاه در واحد‌های گلخانه‌ای علاوه بر مزیت نسبی و ایجاد اشتغال راهکاری برای استفاده‌ی بهینه از منابع موجود است.

به گزارش تابناک همدان، احمد قدیمی گرجای با اعلام مطلب فوق افزایش سطح زیر کشت محصولات گلخانه‌ای را از اولویت‌های مدیریت شهرستان برشمرد و تولید گل و گیاه با استاندارد‌های بالا را یکی از شاخه‌های تولیدات گلخانه‌ای ذکر کرد.

وی با بیان اینکه سطح زیر کشت گلخانه‌های گل و گیاه شهرستان حدود ۵ هکتار می‌باشد، از این میزان ۲/۲ هکتار را زیر کشت گل شاخه بریده ذکر نمود.

قدیمی با بیان اینکه پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی از برنامه‌های جدی در دستور کار جهادکشاورزی ذکر کرد و پیگیری مطالبات تولید کنندگان را گامی در جهت کاهش مشکلات این عرصه برشمرد.

قدیمی همچنین میزان تولید گل شاخه بریده در شهرستان از انواع گل رز برشمرد و اضافه نمود شاخه گل‌های تولیدی در این واحد‌ها علاوه بر شهرستان و استان به تهران و سایر استان‌ها نیز ارسال می‌گردد.

منبع: روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار