رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: تکمیل و بهره برداری از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی و تقاطع غیر همسطح جاده خمین - اراک به‌ عنوان طرح های شاخص این شهرستان در سفر رئیس جمهور به استان پیگیری و اعتبارات لازم جذب می شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱ 23 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، نوربخش عسگری ور جمع خبرنگاران خمین افزود: ۲۵ طرح فرهنگی، ورزشی، آب و فاضلاب، کشاورزی ،حمل و نقل و شماری واحد تولیدی در سفر به این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.
وی اضافه کرد: مجتمع ورزشی کارگران در خمین سال‌ها بدون استفاده رها شده و در بازدیدهای انجام شده تصمیماتی پس از مذاکره با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور تسهیل در رفع مشکلات این مجتمع گرفته شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی اظهار داشت: استخر سرپوشیده خمین در اولویت طرح‌های ورزشی این شهرستان است و انتظار می‌رود در اسرع وقت در اختیار شهروندان قرار گیرد.
عسگری با اشاره به احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمین در منطقه پرجمعیت این شهرستان،گفت: پیش بینی می شود این مرکز فرهنگی تا دهه فجر سال جاری بهره‌برداری شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: تنها مرکز تحقیقات لوبیای کشور در خمین فعال است و بخشی از مشکلات این مرکز با هماهنگی دستگاه ملی پیگیری می شود.
عسگری تاکید کرد: آب مورد نیاز مجتمع گلخانه‌ای خمین با برگزاری نشست‌هایی در مرکز استان پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حرکت خوبی با مشارکت بخش خصوصی به منظور توسعه زادگاه امام راحل آغاز شده، افزود: با تامین زیرساخت‌ها انتظار می‌رود اشتغال و تولید ثروت در این خطه افزایش پیدا کند.
عسگری با اشاره به بازدید از برخی طرح‌های میراث فرهنگی در خمین، گفت: مشکلات سرمایه گذاران در این حوزه بررسی و پیگیری می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی بیان کرد: توافقاتی به منظور تخصیص اعتبار برای طرح‌های نیمه‌تمام در خمین انجام شد و انتظار می‌رود طرح های راکد این شهرستان فعال شوند.
فرماندار خمین هم گفت: طرح‌های نیمه کاره این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت و مشکلات و میزان اعتبارات مورد نیاز نیز فهرست‌بندی شد.
حمید کمانکش با اشاره به بازدید از محور خمین به شازند، ادامه داد: رفع موانع این محور توسط فرمانداری شهرستان و اعتبارات مورد نیاز از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پیگیری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار