مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان خبر از حضور پنج معلم همدانی در بین معلمین سرآمد کشور داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 30 April 2022
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان خبر از حضور پنج معلم همدانی در بین معلمین سرآمد کشور داد.

به گزارش تابناک همدان، محمود نقوی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه باید فرهنگ تجلیل از معلمان و قدر دانی از آنان در جامعه نهادینه شود افزود: از ۴ هزار معلم متقاضی استان نزدیک به ۱ هزار ۱۵۳ نفر در بخش معلم سرآمد شرکت کردند که ۵۷ نفر از آن‌ها به عنوان معلم سرآمد براساس داوری انتخاب شدند که در هفته معلم از همه آن‌ها در سطح آموزشگاه، ناحیه، منطقه، تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: از میان ۵۷ معلم سرآمد، ۵ نفر به عنوان معلم سرآمد کشوری معرفی شدند که از آن‌ها نیز تجلیل و تقدیر خواهد شد.

وی افزود: با توجه با دارا بودن معلمین سرآمد مابقی عوامل اجرایی مانند نیرو‌های خدماتی، معلمین تربیتی، مشاوران و ... را به عنوان نمونه برگزیده شدند که در مجموع حوزه‌های آموزش و پرورش در هفته معلم از ۱۲۴ نفر تجلیل خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از تک تک معلمان در سطح استان تقدیر و تشکر می‌شود و از همه مسیولین، اولیا دانش آموزان و همه دغدغه مندان می‌خواهیم برای داشتند نیروی انسانی قدرتمند آموزش و پرورش را همراهی کند که این نهاد در جایگاه اول قرار گیرد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در استان شاهد این بینش و نگرش مثبت در بین مقام‌های استانی هستیم که مشکلات آموزش و پرورش رفع شود و در جهت افزایش اعتبارات و نیروی انسانی در آموزش و پرورش همسو باشیم./ ایران آنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار