حسن عزیزی در حکمی از سوی محمدناصر نیکبخت استاندار همدان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پاس همدان منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 04 October 2015
 حسن عزیزی در حکمی از سوی محمدناصر نیکبخت استاندار همدان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پاس همدان منصوب شد.

به گزارش ایرنا، حسن عزیزی که سابقه مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم سازی المهدی هرمزگان، معاونت اداره ورزش و جوانان استان های همدان، هرمزگان و کرمانشاه و چندین سمت در مدیریت ورزشی را در کارنامه خود داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان چهارشنبه در آیین معارفه مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: پاس در دوره مدیرعاملی بهرام یدی رضایت هیات مدیره را دنبال داشت و در سال اول حضور وی توانست در رتبه سوم قرار بگیرد.

سیدعبدی افتخاری بیان کرد: به هر حال تقاضای بهرام یدی مبنی بر استعفا از سمت مدیرعاملی سبب شد تا هیات مدیره با وجود چندین بار مخالفت با این تصمیم، فرد جدید را به عنوان مدیرعامل منصوب کند.

وی اضافه کرد: همه باید برای موفقیت تیم پاس تلاش کنند و حمایت جمعی رسانه ها، هواداران و نیز مسئولان در کنار تلاش بازیکنان و کادر فنی در نتیجه گیری مطلوب می تواند این تیم را از وضعیت فعلی به روند صعودی تبدیل کند.

وی افزود: مدیرعامل جدید باشگاه نیز کوله باری از تجربه و سوابق درخشان در حوزه مدیریت ورزشی است و انتظار داریم همه دست اندرکاران با وی همسو در موفقیت پاس همکاری کنند.

حسن عزیزی مدیرعامل جدید باشگاه پاس همدان نیز گفت: موفقیت پاس و صعود به لیگ برتر مستلزم حمایت همه جانبه مسوولان، پیشکسوتان فوتبال، رسانه ها و هواداران است.

وی اضافه کرد: پاس برند بزرگی در فوتبال ایران است و نباید توجهی به جایگاه فعلی داشت بلکه با تلاش یکدیگر باید شرایط لیگ برتری شدن این تیم را فراهم ساخت.

عزیزی اظهار کرد: تیم پاس با کادر فنی و بازیکنان فعلی می تواند به تیم مدعی تبدیل شود و به توانمندی آنان ایمان دارم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم رسانه ها نیز در راستای انتقاد منصفانه در راستای کمک به موفقیت تیم گام بردارند.

وی افزود: پاس تیم بزرگی در فوتبال ایران است و باید همه تلاش خود را برای بازگشت این تیم به لیگ برتر بکار ببریم.

تیم پاس هم اکنون در بین 20 تیم حاضر در لیگ یک در رده بیستم قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار