کد خبر: ۱۰۴۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ 21 April 2022

استاندار همدان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن به شعار سال توجه شود.

 

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در جلسه هماهنگی، برنامه ریزی و طرح مباحث و موارد مرتبط با مجموعه وزارت راه و شهرسازی استان، گفت: با پیشنهاد و موافقت وزیر کشور، حسن رضانیا به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان معرفی شد.

 

وی با بیان اینکه در زمینه رشد و توسعه، شاخص‌ها و آمارهای استان باید واقعی‌سازی شوند افزود: نرخ جمعیت، آمار اشتغال و‌‌‌ دیگر شاخص‌های استان واقعی نبوده و باید در راستای واقعی سازی آمار اقدام جدی صورت گیرد.

 

استاندار همدان تاکید کرد: در زمینه مسکن توجه جدی به شعار سال مبنی بر تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین شود.

 

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه سهم استان در طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۰ هزار واحد مسکونی است، بیان کرد: در این راستا برای استان ۱هزار ۱۰۰ هکتار زمین تأمین شد.

 

وی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، توجه به زیر ساخت‌ها به ویژه آب بسیار مهم است.



استاندار همدان اظهار کرد: نگاه‌ها در تهیه طرح‌های جامع و تفصیلی استان، باید آینده‌نگر، انسان محور و در راستای حفظ کرامت انسانی باشد.

 

قاسمی فرزاد بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت و سازها با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی انجام شود.

 

استاندار همدان با اشاره به اینکه در انجام طرح نهضت ملی مسکن به عنوان بافت جدید، باید به گونه‌ای اقدام شود که شایسته دارالمؤمنین باشد، گفت: لازم است نهایت دقت و رعایت لحاظ شود.

 

وی با بیان اینکه کرامت انسانی در طرح نهضت ملی مسکن، حفظ شود، افزود: در انجام و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، دقت و کیفیت در‌ اولویت باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار