کد خبر: ۱۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱ 04 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس،جلال پورمیرزا رئیس آموزش و پرورش میاندوآب در گفت‌وگوی خبری گفت :ساماندهی نیروی انسانی به ویژه در مقطع ابتدایی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در این مجموعه میباشد.وی در ادامه افزود:این اداره امسال 63 نفر بازنشسته داشته و 89 نفر برای کار کردن در نوبت هستند، بنابراین در مجموع به 152 نفر نیاز خواهیم داشت.

وی مسئله فوق را مهم‌ترین دغدغه در آموزش و پرورش میاندوآب برای مقطع ابتدایی دانست، اضافه کرد: در اول متوسطه از نظر نیروی انسانی با مشکل روبه‌رو نیستیم، مقطع دوم متوسطه 24 نفر بازنشسته داریم، همچنین از بین بانوان 33 نفر مازاد داریم، ولی به نیروی انسانی آقا نیاز خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات مورد اشاره نشست‌های مختلف از جمله جلساتی با کمیته برنامه‌ریزی و ساماندهی نیرو تشکیل داده شد، اضافه کرد: در این جلسه نسبت به جمع‌بندی مسائل و دغدغه‌ها همچنین ظرفیت‌های موجود اقدام شد.

رئیس آموزش و پرورش میاندوآب تلاش برای فعال‌سازی مجمع خیرین مدرسه‌ساز و ایجاد ارتباط با مسئولان مجمع را از اقدامات انجام گرفته در سال 1393 دانست.

وی گفت: تعاونی‌ فروشگاه‌های مدارس جهت اخذ پروانه تعاونی در 18 مورد اقدام کرده‌اند، که برای عملیاتی شدن آن بیش از 100 میلیون ریال به حساب اداره کل واریز شده است.

پورمیرزا افزود:مردم خیر و نیکوکار مناطق مختلف شهرستان درراستای ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مجموعه‌های آموزشی گام های مهمی برداشته اند که در این راستا ،تاکنون حدود 6 میلیارد و 254 میلیون ریال جمع‌آوری شده است.

وی به راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی برای استقبال از فصل سرد سال در چندین مدرسه روستایی اشاره کرد، گفت: اقشار مختلف مردم به ویژه خیران به صورت گمنام این اقدامات را انجام می‌دهند، تا دانش‌آموزان در فضایی مناسب به ادامه تحصیل بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار