فرمانده انتظامی شهرستان زرنديه از دستگيري قاتل متواري که در یک تصادف عمدی مرد ۵۶ ساله اي را به قتل رسانده بود،از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ 05 April 2022


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " روح الدين يوسفوند " افزود: در پي وقوع یک فقره مرگ مشکوک مردی ۵۶ ساله در سانحه تصادف در ۲۷ اسفند ماه سال گذشته در یکی از روستاهای شهرستان زرندیه ، موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی یادآورشد: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، بهره گیری از سامانه های هوشمند و جمع آوری مستندات قانونی سرانجام مشخص شد که راننده ۶۸ ساله خودروی نیساني در روز حادثه به عمد و با نقشه قبلی به محض رویت مقتول، با او برخورد کرده و بلافاصله از محل، متواری شده است .
سرهنگ يوسفوند افزود: پس از شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در استان تهران، کارآگاهان پلیس شهرستان زرندیه پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و اخذ نیابت به این استان عازم شده و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زرنديه ادامه داد: متهم پس از اتمام تحقیقات فنی و مشاهده دلایل و مستندات پلیسی، سرانجام به قتل اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلاف با مقتول بر اثر تعیین حدود مراتع اراضی کشاورزی بیان کرد.
وی اظهار داشت:متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار