شهردار شیراز گفت: جشن سال تحویل همچون سال های گذشته در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، گلزار شهداء و در ۲ ورودی دروازه قرآن و امیرکبیر برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 18 March 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید احسان اصنافی» امروز (جمعه ۲۷ اسفند) در حاشیه مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز شهرداری شیراز در سه حوزه اسکان میهمانان، حوزه ترافیکی و فرهنگی برنامه ریزی کرده است.

شهردار شیراز اظهار کرد: در حوزه خدمات سفر اسکان مسافرین در چهار کمپ نوروزی به صورت کانکس پذیرای مهمانان و زائران نوروزی است و امکان برپایی چادر تدارک دیده شده است و همچنین در ورودی شهر ستاد استقبال برای راهنمایی از مسافرین به سوی کمپ ها، هتل و مراکز اقامتی برپا و ارائه نقشه ها و معرفی یک اپلیکیشن برای معرفی راهنمای سفر به شهر شیراز پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای وضع ظاهری شهر به گونه ای تلاش شده تا شهر شیراز در فصل بهار نمود داشته باشد و همانگونه که شهروندان از آن لذت می برند میهمانان نوروزی هم فضای بهاری شهر لذت ببرند.

اصنافی در ادامه در خصوص برنامه ریزی انجام شده در حوزه حمل و نقل و ترافیک، گفت: امکانات حمل و نقل عمومی با سطح ارائه ۳۰ درصدی در برای تسهیل تردد شهروندان انجام شده است و همچنین مسیر ورودی کمربندی شمال شرق و شهرک سعدی با مشارکت راهداری استان بازگشایی شده و این مسیری اضطراری است که در صورت ترافیک در ورودی دروازه قرآن پس از زیباشهر بتوان خروج کرد.

وی اضافه کرد: اقدام دیگر در حوزه حمل و نقل ساماندهی پارکینگ ها بود که در این راستا ۳۵ پارکینگ در سطح شهر و اطراف حرم های مطهر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند و پلاکاردهای راهنما برای هدایت خودروها نصب شده است.

شهردار شیراز در پایان با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نیز جشن سال تحویل همچون سال های گذشته در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، گلزار شهداء و در ۲ ورودی دروازه قرآن و امیرکبیر برگزار می شود، گفت: پخش کلیپ معرفی شهر شیراز در فضای مجازی و در ابتدای ورودی ها به صورت دریافت از وای فای از دیگر اقدامات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار