ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه و اورامانات ضمن حضور در دفتر رئیس کل دادگستری استان کردستان با وی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 06 March 2022
به گزارش تابناک کردستان، در این دیدار حجت الاسلام حسینی اعیاد شعبانیه را به امام جمعه پاوه تبریک گفت و اظهار داشت: دستگاه قضایی استان کردستان در جهت اعتمادسازی عمومی و خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: خوشبختانه وحدت و برادری بین برادران اهل سنت و اهل تشیع در منطقه کردستان موج می‌زند و امیدواریم با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و متنفذین مذهبی در استان کردستان و استان‌های همجوار این وحدت و برادری روز به روز افزایش یابد.
وی همچنین بر ارتقای فرهنگ صلح و سازش در جامعه با استفاده از نفوذ کلام ائمه جمعه و جماعات در جهت کاهش جرم و افزایش صلح و سازش در جامعه تاکید کرد.
در ادامه این دیدار، ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه و اورامانات ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه در دوران مدیریت جدید دادگستری استان کردستان شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف قضایی بوده ایم.
ماموستا قادری بر لزوم توجه ویژه به مرزنشینان در کشور تاکید کرد و افزود: امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه در خصوص جایگاه مهم مرز و مرزنشینان اشاره نموده است و می‌طلبد تا مسئولین کشوری با اختصاص منابع ویژه در جهت توسعه این مناطق تلاش مضاعفی داشته باشند.
امام جمعه شهرستان پاوه افزود: وحدت و اتحاد در کشور بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و در استان‌های کردنشین و در میان برادران اهل تشیع و اهل تسنن به وضوح دیده می‌شود و این از نتایج و برکات انقلاب اسلامی است.
ماموستا قادری اضافه کرد:
با توجه به تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص کاهش آمار زندانیان، می‌طلبد تا قضات با استفاده از مجازات‌های جایگزین تا جایی که می‌توانند از مجازات زندان کمتر استفاده کنند.
شایان ذکر است که شهرستان پاوه در استان کرمانشاه قرار دارد و مردم این شهرستان دارای مذهب تسنن هستند و ماموستا ملاقادر قادری از تیرماه سال ۱۳۵۹ و با حکم بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه رسمی پاوه منصوب شده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار