به دنبال انفجار کپسول گاز در کوه‌های اطراف دهستان دُرز و سایبان بخش مرکزی لارستان فارس، سه نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 03 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: روابط عمومی جمعیت هلال احمر لارستان پنجشنبه اعلام کرد: شامگاه چهارشنبه حدود ساعت ۲۲ در پی تماس اورژانس ۱۱۵لارستان و بخشدار مرکزی این شهرستان مبنی بر انفجار کپسول گاز در ارتفاعات روستای دولت آباد و مهرآباد از توابع دهستان درز و سایبان بخش مرکزی لارستان در فاصله (۱۷۵ کیلومتری مرکز شهرستان) نیروهای هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

برپایه این مطلب به دلیل سخت گذر بودن مسیر هلال احمر اقدام به اعزام تیم های جست و جو و نجات کوهستان از پایگاه کوه شب و تیم امداد و نجات جاده ای از پایگاه چهار برکه به محل وقوع حادثه کرد.

در این عملیات که بیش از هفت ساعت به طول انجامید پس از امدادرسانی اولیه و انتقال حادثه دیدگان به محل امن، آنها را برای سیر مراحل درمانی تحویل خودروی اورژانس جاده ای در روستای درز دادند.

این روابط عمومی نوشت: در این حادثه سه نفر از قسمت دست و صورت و پا دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

دهیار روستای درز لارستان هم به ایرنا گفت: حادثه در ارتفاعات و کوه های اطراف رخ داده و چهار نفر که هنوز دلیل رفتنشان به کوه مشخص نشده شب گذشته در حالی که در یک پناهگاه مستقر شده بودند، با ریزش و پرتاب تکه سنگی از بالا کپسول گاز دچار انفجار شد.

احمد پژمان افزود: این حادثه در ارتفاعات کوه های روستای مهران رخ داده و این افراد وقتی در محل پناهگاه که در گویش محلی به آن اشکفت می گویند در حال استراحت بودند، با ریزش تکه سنگی از بالا و انفجار این کپسول مواجه شدند.

بهترین قیمت ریمل حجم دهنده Loving گلدن رز
بهترین قیمت ریمل حجم دهنده Loving گلدن رز

خرید
yektanet-logo-sign
تبلیغ
او بیان کرد: تا پیش از رسیدن نیروها و عومل امدادی نیروهای مردمی به محل حادثه رسیده بودند و به مصدومان حادثه امددادرسانی کردند که طی تماس با بخشداری مرکزی و درخواست کمک نیروهای امدادی هلال احمر و اورژاس هم به منطقه اعزام شدند.

دهستان درز و سایبان از توابع بخش مرکزی لارستان و در فاصله حدود ۱۵۰ کیلومتری لار مرکز این شهرستان واقع شده است.

شهرستان لارستان با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر، پنج بخش ،هشت شهر و ۱۷۹ روستای دارای سکنه در فاصله ۳۷۸ کیلومتری شیراز واقع است.

برچسب ها: انفجار ، کپسول گاز ، لار ، مصدوم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار