فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از شناسایی و دستگیری یک پزشک قلابی پوست و زیبایی که بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به فعالیت های درمانی می کرد،در این شهرستان خبر داد. 
کد خبر: ۱۰۲۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 29 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " روح الدین یوسفوند" افزود: مأموران پلیس فتا شهرستان زرندیه با انجام تحقیقاتی هدفمند و همچنين شکایت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان مبنی بر فعالیت غيرقانوني خدمات پوست و زیبایی از سوی فردی كه در فضای مجازی نيز اقدام به تبليغ مي كرد در این شهرستان مطلع شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در تکمیل تحقیقات پلیس، محل فعالیت این فرد با طبابت غير قانوني و بدون رعايت پروتکل هاي بهداشتي، سلامت و جان افراد جامعه و شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی شد و بلافاصله با هماهنگي با دستگاه قضائی،تیمی از ماموران انتظامی شهرستان زرندیه، به آدرس مورد نظر اعزام شدند.
وی یادآور شد: به دستور مقام قضائی محل فعالیت این پزشک قلابی که بدون مدرک و مجوز معتبر پزشکی اقدام به درمان مراجعان و بيماران مي كرد، پلمب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی از شهروندان خواست، تا همواره براي درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك و يا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار