کد خبر: ۱۰۲۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳ 27 January 2022
به گزارش تابناک همدان،  استاندار همدان در یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان، که با حضور آیت‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد، گفت: وجود و حضور بسیج، مایه مباهات آحاد ملت ایران است، بسیج به عنوان شجره‌ی طیبه‌ای که با دست امام خمینی (ره) غرس و با خون شهدا آبیاری شد، امروز برکات و ثمرات آن متوجه تمام ملت است. 

علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه امروز بسیج توان ورودی تخصصی به عرصه‌های مهم و مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را دارد، گفت: گرچه نمی‌توان از مباحث اقتصادی غافل ماند؛ اما فرهنگ اجتماعی ما در حوزه ازدواج به‌هنگام و فرزندآوری نیازمند توجه و اصلاح جدی است بنابراین اگر فرهنگ ازدواج آسان ترویج یاید، بسیاری از مسائل و موانع اقتصادی نیز حل و فصل خواهد شد. 

وی گفت:  ارتقاء سطح درآمد و تقویت معیشت خانواد ه‌ها، از جمله محرک‌های جدی در حوزه فرزندآوری محسوب می‌شود.
 
استاندار همدان یادآور شد:  برخی از سیاست‌های غلط در نقشه اقتصادی کشور در سنوات و دولت‌های پیشین، ما را در تامین زنجیره غذایی دام و طیور با مشکل مواجه کرده است. 


وی اشاره کرد: دولت سیزدهم در مسیر اصلاح بسیاری از کم‌کاری‌ها و اشتباهات است و برای طی نمودن این مسیر به همراهی و همکاری اقشار نیازمند است. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار