کد خبر: ۱۰۲۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ 26 January 2022
به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار‌های شهدای استان، گفت: ما هرچه داریم از فرهنگ ایثار و شهادت است و ساماندهی گلزار شهدا نمونه‌ای بارز از مصادیق تکریم شهدا است. 

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه‌داشتن یاد و و نام شهدا است گفت: از  طریق ساماندهی گلزار‌های شهدا، زیباسازی و ماندگاری قبول مطهر شهدا است.

قاسمی فرزاد گفت:  مرمت گلزار‌های شهدای استان باید به صورت اساسی در اولویت کار‌های عمرانی قرار گیرد. 

استاندار همدان تاکید کرد:  در روستا‌ها و شهر‌هایی که امکان بهسازی و مرمت مزار شهدا وجود ندارد، باید علل آن را مشخص و در راستای برطرف کردن مشکلات آن اقدام کرد. 

فرماندار همدان گفت:  مسئولان استان با خدمات‌رسانی مشکلات گلزار‌های شهدای استان را رفع کنند. 

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی مجری مرمت گلزار‌های شهدای استان است گفت: با مسئولیت‌پذیری بیشتری اقدام کند زیرا دولت از مرمت گلزار‌های شهدای استان حمایت خواهد کرد و بسیج سازندگی به عنوان مجری، نظارت‌های عالی بر مرمت‌سازی گلزار‌های شهدا را به‌طور جدی در دستور کار قرار دهد.

 استاندار همدان گفت: دهیاران سطح استان مکلف‌اند که اعتبارات لازم برای نگهداری و مرمت گلزار‌های شهدا را پیگیری و اجرا کنند و در طراحی المان‌های گلزار شهدا، مضامین مرتبط که نسبتی با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا داشته باشد، به کار گرفته شود همچنین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در المان‌های طراحی شده برای گلزار شهدا گنجانده شوند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار