بدمینتون‌بازان رعد پدافند هوایی قم در یازدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم صدرنشین شهرداری شهر بابک را برای نخستین‌بار در این فصل شکست دادند.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 01 January 2022

به گزارش تابناک قم، ۱۰ هفته متوالی هیچ تیمی نتوانسته بود تیم شهرداری شهر بابک را در مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور شکست دهد، اما بدمینتو‌ن‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم حریف صدرنشین خود را با رقم زدن نخستین باخت این فصل جریمه کردند.

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در یازدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در تالار فرهمند موحد قم برابر شهرداری شهر بابک به میدان رفت و با نتیجه قاطع ۴ بر ۱ برابر حریف به برتری رسید تا هشتمین پیروزی این فصل را کسب کند و نخستین شکست تیم صدرنشین شهرداری شهر بابک را در کارنامه این تیم به ثبت برساند.

در این مسابقه استارت پیروزی رعد پدافند هوایی قم را محمد پایروند ملی‌پوش خوش‌اخلاق این رشته و یکی از چهره‌های شاخص حال حاضر بدمینتون ایران زد، بازیکنی که آذر ماه امسال عنوان قهرمانی مسابقات برترین‌های این را کسب کرد و در انفرادی اول مسابقه خانگی هفته یازدهم با شهرداری شهر بابک موفق به شکست ملی‌پوش مطرح تیم شهرداری یعنی پیام نصراصفهانی شد.

مهران شهبازی و صدرا صادقی در نخستین مسابقه دوبل برابر تیم دوبل علیرضا کرمی و نیما رستم‌پور که آنها نیز چهره‌های شاخص و ملی‌پوش بدمینتون ایران هستند، با ارائه یک نمایش بسیار زیبا و دلچسب به برتری رسیدند و زمینه‌ساز برتری قاطع رعد پدافند برابر صدرنشین لیگ برتر شد.

دوبل امیر قاسمی و محمد پایروند در مسابقه دوبل دوم، ضامن برتری رعد پدافند هوایی قم برابر شهرداری شهر بابک شد و مهران شهبازی ضربه نهایی را بر پیکر شهرداری‌چی‌ها وارد کرد تا رعدی‌ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر یک پیروزی با ارزش را برابر تیم صدرنشین شهرداری شهر بابک رقم بزنند و شگفتی‌ساز هفته یازدهم لقب بگیرند.

اگر چه تیم رعد پدافند مسابقه انفرادی دوم را توسط محسن مصعومی به علیرضا کرمی از تیم شهرداری واگذار کرد اما معصومی در این دیدار عملکرد تحسین برانگیزی داشت و مورد تشویق هواداران و حاضرین در سالن قرار گرفت و مهدی فرجی مدیر تیم رعد و محمدرضا مطیع سرمربی رعدی‌ها از وی تقدیر کردند.

انفرادی اول؛

محمد پایروند (رعد پدافند هوایی قم) ۲

پیام نصر اصفهانی (شهرداری شهر بابک) صفر

انفرادی دوم؛

محسن معصومی(رعد پدافند هوایی قم) ۱

علیرضا کرمی (شهرداری شهر بابک) ۲

دوبل اول؛

مهران شهبازی و صدرا صادقی (رعد پدافند هوایی قم) ۲

علیرضا کرمی و نیما رستم پور (شهرداری شهر بابک) صفر

دوبل دوم؛

محمد پایروند و امیر قاسمی (رعد پدافند هوایی قم) ۲

امید روشن و محمد چهارمحالی(شهرداری شهر بابک) صفر

انفرادی سوم؛

مهران شهبازی (رعد پدافند هوایی قم) ۲

نیما رستم پور (شهرداری شهر بابک) صفر

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار