فرمانده انتظامي شهرستان زرندیه از شناسایی و دستگيري چهار نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعي در یکی از روستاهای این شهرستان خبرداد. 
کد خبر: ۱۰۱۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 25 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "روح الدین یوسفوند" افزود:با اعلام گزارشي در روز گذشته از يك مورد درگيري دسته جمعي در یکی از روستاهای شهرستان زرندیه به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تيم هاي امدادي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
اين مقام انتظامي یادآورشد: با حضور تيم هاي گشت انتظامي در محل مشخص شد كه چندين نفر از اراذل و اوباش به دلیل اختلافات قبیله ای با سلاح سرد با يك ديگر درگير و ۳ نفر از آنان نیز مجروح شده اند.
فرمانده انتظامي شهرستان زرندیه با بيان آغاز تمهيدات ويژه پليسي در شناسايي و دستگيري اين افراد اظهارداشت:‌ اين افراد كه قبل از حضور تيم هاي گشت انتظامي از محل متواري شده بودند، شناسايي و در مرحله نخست با اقدامات پليسي تمامی سلاح های سرد آنها کشف شد.
وي افزود: در ادامه تحقيقات پليسي و در مدت زمان بسیار کوتاهی چهار نفر از عاملان اصلي اين درگيري در عمليات هاي ضربتی و غافلگيرانه دستگير و به يگان انتظامي منتقل شدند.
سرهنگ یوسفوند  با بيان ادامه داشتن تحقيقات پليس در اين پرونده به منظور شناسایی و دستگیری دیگر عاملان این نزاع دسته جمعی افزود: مخلان نظم و امنيت و آرامش شهروندان بدانند كه پليس در مواجهه با هر گونه هنجار شكني بسيار قاطع و بدون هر گونه چشم پوشي برخورد خواهد كرد و شهروندان نيز مي توانند در صورت مشاهده اين گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار