در مراسم هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه، حاتم شکری، مسؤل روابط‌عمومی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان به عنوان پژوهشگر برتر حوزه تألیفات انتخاب و از وی تقدیر شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵ 18 December 2021
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از مصادیق مجاهدت در رفتار و کار را پژوهش دانست و گفت: باید ارتباط بزرگان پژوهش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پژوهشگران داخلی، دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و اندیشکده‌ها به‌طور کامل برقرار شود تا خدمات ماندگاری را برای مردم خلق کنیم.

به گزارش تابناک همدان، حجت‌الله عبدالملکی در مراسم هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه بر اهمیت و ضرورت پژوهش تأکید کرد.

وی با اشاره به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون موضوع پژوهش با این مضمون که «اگر بودجه کشور را بخواهم تقسیم و تنظیم کنم، اولویت اول پژوهش خواهد بود»، اظهار کرد: این موضوع اهمیت و توجه به موضوع پژوهش را دوچندان می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: منابع پژوهشی وزارتخانه در قیاس با مأموریت‌های مهم و اصلی آن، بسیار اندک است، بر همین اساس، ضرورت دارد با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در این زمینه، خلأ موجود جبران شود.

عبدالملکی تأکید کرد: با بررسی مطالعات و سوابق گذشته می‌توانیم به راحتی مسیر‌های غلط را کنار بگذاریم و راه درست را انتخاب کنیم، این کار موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها نیز می‌شود و کارآیی و کارآمدی را بالا می‌برد.

وی تصریح کرد: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پژوهش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید ارتباط وسیعی بین حوزه اجرا و دانش و پژوهش ایجاد کنیم، چراکه در غیر این‌صورت در مسیر تمدن‌سازی قرار نمی‌گیریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: موضوعاتی نظیر رفع فقر، کاهش آسیب‌های اجتماعی، نظام تأمین اجتماعی، بازنشستگی رونق‌بخش تعاون، اشتغال، بیکاری، حوزه بهداشت‌ودرمان، مربوط به حوزه فعالیت این وزارتخانه است که بی‌شک با پژوهش و ارائه داده‌های معتبر و راه‌حل‌های کاربردی، می‌توان مسیر رسیدن به اهداف آن را کوتاه‌تر کرد.

همچنین در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شد.

بر اساس اعلام ستاد هفته پژوهش حدود ۵۰۰ نفر از کارکنان وزارتخانه و ادارات‌کل اجرایی با ارسال مستندات علمی در فراخوان هفته پژوهش شرکت کردند که تعداد ۵ نفر به عنوان برتر در حوزه‌های مختلف انتخاب و در این مراسم تقدیر شدند.

 اسامی افراد برگزیده به شرح زیر است:
۱. رحیم سرهنگی (مدیرکل معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی) (منتخب مقالات)
۲. مریم محمدی دیانی (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه وزارتی) (منتخب رسالات)
۳. حاتم شکری (صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر) (منتخب تألیفات)
۴. عباس گرگی (کارشناس معاونت روابط کار) (منتخب طرح‌های پژوهشی)
۵. شعبان آزادی‌کناری (کارشناس معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی) (منتخب ترجمه)
در این مراسم همچنین به پژوهشگران برتر سازمان‌های تابعه و اعضای ستاد هفته پژوهش نیز لوح تقدیر اهدا شد.
 
منبع: روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار