با حضور رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور صورت گرفت
مدرسه ۷ کلاسه روستای عمان با حضور رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 15 December 2021

آیین بهره برداری از مدرسه ابتدایی روستای عمان درگزین با حضور رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، نماینده رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی دیگر از مسوولین برگزار شد.

 به گزارش تابناک همدان، این مدرسه ۷ کلاسه در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر در دوطبقه ساخته شده است برای ساخت این مدرسه  ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد برکت و مابقی از محل اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تأمین شده است.

مهراله رخشانی مهر، رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در ادامه سفر خود از پروژه آموزشی خیرساز در شهرستان درگزین و از استخر در حال ساخت فرهنگیان و دانش آموزی شهرستان رزن بازدید کرد.

در این بازدید که نماینده رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس و جمعی دیگر از مسوولین نیز حضور داشتند، رخشانی مهر از نزدیک روند ساخت این مدرسه را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی دبیرستان خیرساز رستمی با زیربنای ۴۰۰ متر در سه طبقه ساخته می‌شود.

برای احداث این پروژه آموزشی ۲ میلیارد هزینه شده که ۷۰۰ میلیون توسط خانواده مرحومه مریم رستمی و مابقی از محل اعتبارات نوسازی مدارس استان تأمین شده است.

گفتنی است استخر فرهنگیان و دانش آموزی شهرستان رزن ۲۰۰ متر زیربنا دارد که با بیش از ۳۰ درصد رشد فیزیکی در حال ساخت است.

برای احداث این پروژه ورزشی در سال جاری ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار