تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در نخستین هفته از دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر هیات سیستان و بلوچستان صف‌آرایی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ 17 November 2021

به گزارش تابناک قم، در حالی که بازی‌های فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم در مدت ۱۴ هفته رفت و برگشت توسط فدراسیون این رشته برنامه‌ریزی شده، دیدارهای دور برگشت از روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه آغاز می‌شود و تیم‌ها در چهار مسابقه حساس به میدان می‌روند.

در شروع بازی‌های دور برگشت از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۷ آبان تیم رعد پدافند هوایی قم در دیداری خارج از خانه و بسیار حائز اهمیت به مصاف تیم هیات سیستان و بلوچستان می‌رود، مسابقه‌ای که از جنبه‌های مختلف برای نماینده قم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ ۱۳۹۹ حائز اهمیت است.

رعد پدافند هوایی قم در هفته نخست از فصل جدید بازی‌های لیگ برتر بدمینتون مردان ایران روز اول مهر ماه در تالار فرهمند موحد قم میزبان تیم سیستان و بلوچستان بود و در یک غافلگیری با نتیجه 3 بر 2 به میهمان خود باخت و حالا انگیزه زیادی دارد تا در خانه حریف نتیجه را جبران کند.

از سوی دیگر نماینده بدمینتون استان قم به خوبی می‌داند که فرصت هیچ‌گونه لغزشی برای جبران فاصله خود با تیم صدرنشین شهرداری شهر بابک ندارد و بالطبع باید با تمام قدرت در این دیدار به میدان رفت و امتیازات کامل مسابقه را کسب کند تا همچنان به قهرمانی در فصل 1400 امیدوار بماند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها تیم شهرداری شهر بابک با هفت پیروزی و بدون باخت صدرنشین است، تیم رعد پدافند هوایی قم با پنج برد و دو باخت در جایگاه دوم ایستاده و تیم‌های چادرملو اردکان و هیات سیستان و بلوچستان با چهار برد و سه باخت رتبه‌های سوم و چهارم جدول را در اختیار دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار