رشته مهیج بدمینتون طی هفته جاری شاهد رویدادهای متنوعی برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در استان قم خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 11 November 2021

به گزارش تابناک قم، دبیر هیات بدمینتون قم در همین خصوص در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: ساناز پیرمرادی و ملیکا محمودی راد دو داور برجسته بدمینتون قم جهت قضاوت در جشنواره استعدادیابی دختران زیر ۱۵ و ۱۷ سال کشور طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ آبان ماه جاری به شهر دلیجان اعزام شدند.

علی فرجی ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی در رده سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال در بخش پسران نیز طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ آبان ماه جاری به میزبانی این استان در تالار اختصاصی بدمینتون در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: در این رقابت ها که به میزبانی قم برگزار می شود محمدمعین خاکی و پرهام اقتداری در رده سنی زیر ۱۷ سال و امیرمحمد پاک نژاد در زیر ۱۵ سال حضور خواهند داشت.

دبیر هیات بدمینتون قم اظهار داشت: مینا بهرامی بدمینتون باز نوجوان قمی برای شرکت در اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۳ سال که به میزبانی تهران در روزهای ۱۹ تا ۲۱ آبانماه جاری برگزار می شود، اعزام شد.

فرجی خاطرنشان کرد: ۳ بدمینتون باز پسر قمی نیز به انتخابی تیم ملی در رده سنی زیر ۱۱ و ۱۳ سال اعزام شدند، در این رقابت ها پویان بیوکی و آرین شایسته فر در زیر ۱۳ سال و پرهام فراهانی در رده سنی زیر ۱۱ سال به رقابت می پردازند. این رقابت ها طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ آبان به میزبانی شهر اردکان یزد برگزار خواهد شد.

دبیر هیات بدمینتون قم ابراز داشت: همچنین در ادامه بازی های لیگ برتر بدمینتون کشور نیز رعد پدافند هوایی قم پنجشنبه ۲۰ آبان ماه جاری به مصاف پروتئین ۹۹ البرز در شهر کرج خواهد رفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار