فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب با بیان اینکه ما با وجود اینکه تحریم هستیم نشان دادیم که هر چه نیاز داشته باشیم را تولید می‌کنیم، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز توانمندی‌هایی دارد که آنها حتی فکرش را هم نمی‌کنند.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 27 October 2021

به گزارش تابناک زنجان، سردار محمد تقی اصانلو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد امنیت منطقه شمالغرب اظهار داشت: الحمدالله به فرمان مقام معظم رهبری امروز امنیت بسیار خوبی در منطقه شمال غرب کشور برقرار است.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب با بیان اینکه در سال ۱۳۸۸ رهبری فرمودند که باید امنیت پایدار مردمی در منطقه شمال غرب ایجاد شود، تصریح کرد: به خواست خدا اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی در شمال غرب انجام شده و امروز یکی از امن‌ترین مناطق کشور است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان و به ویژه آمریکا در ایجاد ناامنی در شمال غرب کشور افزود: امروز با تلاش همه و به ویژه سپاه و با بکارگیری نیروهای بومی و مردمی منطقه، موفق شدیم در این منطقه امنیت کامل ایجاد کنیم.

سردار اصانلو با بیان اینکه امروز دشمنان و برخی کشورهای منطقه مانند مانند عربستان که در اربیل کنسولگری دارد با پول تلاش دارد تا امینت منطقه شمال غرب کشورمان را از بین ببرد، تصریح کرد: خدا را شکر به همت نیروهای کشورمان نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب با بیان اینکه در چهل روز قبل نشان دادیم که قادر هستیم به صورت نقطه زن مناطق مورد نظر و مناطقی که ضد انقلاب حضور دارد را هدف قرار دهیم، ادامه داد: ما به صورت کامل و به صورت نقطه زن اهداف مورد نظر را زدیم و هشدار دادیم که این کار را می‌کنیم.

وی به حضور آمریکایی‌ها در منطقه و درکشان از این اقدام جهموری اسلامی ایران گفت: آنها به خوبی به این توانمندی نیروهای نظامی کشورمان یقین دارند و ایران امروز، ایران سال 1358 نیست و ایران 1400 است و ما توانمندی‌های بالایی داریم.

سردار اصانلو با بیان اینکه ما با وجود اینکه تحریم هستیم نشان دادیم که هر چه نیاز داشته باشیم را تولید می‌کنیم، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز توانمندی‌هایی دارد که آنها حتی فکرش را هم نمی‌کنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب با بیان اینکه مسؤولان اقلیم کردستان عراق متوجه شده‌اند که دیگر نمی‌توانند روی آمریکا حساب باز کنند و به آنها متکی باشند، تصریح کرد: آمریکا در جریان حمله داعش، کردستان عراق را تنها گذاشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان باید امروز منطقه را ترک کنند، تصریح کرد: امروز ما مشاهده می‌کنیم که آنها یکی یکی منطقه را ترک می‌کنند و به فرموده رهبری باید همه آنها منطقه را ترک کنند.

سردار اصانلو با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که با ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری در منطقه شمالغرب افزایش یافته است، ادامه داد: وضعیت امروز در منطقه شمال غرب بسیار خوب است و این نشان از احساس امنیت در منطقه است.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب با بیان اینکه ما هر چه بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه ساری و جاری کنیم، دشمن نا امید خواهند شد، افزود: ما مدیون شهدا هستیم و باید هر چه که از دست ما بر می‌آید برای شهدا انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امروز عراق و سوریه روی پای خود هستند، تصریح کرد: دشمنان آمده بود علیه ما توطئه کند اما امروز همه ما متحد در کنار هم هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار