خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل ‌آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: ۱۴ هزار کنتور فرسوده در استان ‌به عنوان تعهد آب و فاضلاب شهری در سال ۹۴ تعویض می‌شود.
کد خبر: ۷۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 09 August 2015
منصور کیاور اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار و 573 کنتور فرسوده در سطح استان تعویض شده و فعالیت برای تعهد 54  درصد باقی‌مانده در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه تعهد تعویض کنتورهای فرسوده سال 94 نسبت به سال گذشته 27 درصد افزایش یافته است، افزود: در سال گذشته تعهد تعویض سه هزار و 823 کنتور فرسوده به عهده شرکت آبفای بوده است.

وی تعویض کنتور فرسوده سال گذشته را هفت هزار و 676 مورد اعلام و خاطرنشان کرد: عملکرد شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه نسبت به تعهد تعویض سه هزار و 823 کنتور فرسوده در سال 93، بیش از 100 درصد رشد داشته است.

کیاور با اشاره به اینکه استفاده از کنتورهای بالای80، دستکاری کنتورها و عدم دقت کنتورخوان‌ها در ثبت شماره از جمله دلایل هدر رفت آب به شمار می‌رود‏، عنوان کرد: استفاده از کنتورهای ساخته شده بی‌کیفیت، عدم تعادل در فشار شبکه توزیع و خرابی کنتورهای فضای سبز به دلیل عدم نگهداری مناسب از دیگر دلایل هدر رفت آب در استان کرمانشاه محسوب می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در فصل تابستان 500 تا 600 لیتر آب در ثانیه از سد گاوشان استخراج می‌شود، گفت: مشترکان با 10 درصد صرفه‌جویی در مصرف آب دچار مشکل جیره‌‌بندی و کمبود آب با منابع آب مناسب استان کرمانشاه نمی‌شوند.

وی میزان مصرف آب هر مشترک کرمانشاهی در فصل گرم را 240 لیتر در روز اعلام و بیان کرد: استان کرمانشاه با بیش از350 هزار مشترک در این فصل سال نسبت به دیگر استان‌ها آب بیشتری مصرف می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار